Moderator: Moderafo's
Sabra schreef:
Als men mij dergelijke vragen had gesteld, dan had ik bij voorbaat bedankt voor de eer. Wat mij bovendien sowieso tegenstaat is dat men belijdenis van de leer af legt.
Marnix schreef:Tja, maar ik zou als ik kinderen had ze liever naar een school sturen waar ze het evangelie horen... in plaats van een school waar ze worden geindoctrineerd met dit soort denkwijzen die ronduit onbijbels zijn.
Dippie schreef:Marnix schreef:Tja, maar ik zou als ik kinderen had ze liever naar een school sturen waar ze het evangelie horen... in plaats van een school waar ze worden geindoctrineerd met dit soort denkwijzen die ronduit onbijbels zijn.
De grote vraag is dan WELK evangelie ze horen. En HOE dat evangelie gebracht wordt. Als daar wordt verteld dat Jezus van iedereen houdt en dat iedereen dus een kind van Hem is, dat iedereen dus naar de Hemel gaat, dan zou ik daar mijn kinderen nooit op laten gaan.
Dippie schreef:Marnix schreef:Tja, maar ik zou als ik kinderen had ze liever naar een school sturen waar ze het evangelie horen... in plaats van een school waar ze worden geindoctrineerd met dit soort denkwijzen die ronduit onbijbels zijn.
De grote vraag is dan WELK evangelie ze horen. En HOE dat evangelie gebracht wordt. Als daar wordt verteld dat Jezus van iedereen houdt en dat iedereen dus een kind van Hem is, dat iedereen dus naar de Hemel gaat, dan zou ik daar mijn kinderen nooit op laten gaan.
JohnE schreef:Bij algemeen Chr onderwijs ben ik idd bang voor wat hiervoor gezegd wordt. Het onderwijs moet wel een beetje aansluiten op de kerk. Anders snapt je kind het helemaal niet meer. Met een paar liedjes zingen kom je er ook niet. Daarbij komt nog je eigen gevoel bij de school en kwaliteit van onderwijs. Wij zijn als (autochtone) plaatsbewoners daar helemaal niet bekend mee. Toch eens na gaan vragen bij vrienden/kennissen. Op de site van de school heb ik vooralsnog alleen maar parttimers gezien en dat spreekt me ook niet erg aan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten