Zow laat ik ook maar weer es wat posten (en bijhouden

)
Ik zit nu in mn 4e en laatste jaar van MBRT(medische beeldvormende & radiotherapeutische technieken).
Erg leuke stage gehad vorig jaar! wel vermoeiend maar dat schijnt er bij te horen
1e stage was in het AMC op de nucleaire geneeskunde, echt onwijs leuk vond ik het daar

telkens dezelfde chemo klantjes die voor onderzoek komen.
2e stage was in het MCH(den haag) op de radiologie. DIt was ook een gave stage, erg afwisselend, echt veeel gezien! CT, MRI, eerste hulp, angiografie, ben ook nog op de OK geweest en gezien hoe ze een endoprothese plaatsten! echt vet was dat
Op de IC kwam ik ook zo nu en dan foto;s maken van de patienten. Dit vond ik ook wel een boeiende afdeling.
Eerste keer dat je dr komt heb je zoiets van hmmm al die beademingapparatuur enzo, maar later vond ik het echt wel gaaf. ook om te zien hoe mensen vooruit gaan (of niet en overlijden..).
Ik ga in januari naar Zuid-Afrika, om daar stage te lopen. Ben echt zo benieuwd hoe het daar zal zijn!
acire; lastig is dat met euthanasie. Vind het ook maar lastig. Ene kant wel begrijpelijk; hoe veel mensen kunnen lijden. Maar andere kant, wij hebben daar niet over te beslissen. Snap wel dat het voor zo een jongen helemaal lastig is, als wij het al niet snappen
Succes!!
"Don't just tell God how big your problems are... Tell your problems how big God is!"