vlila voor de armen en stof voor ieder reptiel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 29 sep 2006 09:14

Uit pure nichterigheid verorberde hij zijn brood met pindakaas en gestampte muisjes. Roze gestampte muisjes. Dat wel.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 03 okt 2006 10:58

Let's get 'em; hij stond kameleongeel doch droogjes in het hoekje. Rammelen aan de drempelblaadjes bracht triviaal geromantiseerde statigheid in een kleine kennel. Elysium elysium in de raderen vleugels van een bruine plaat.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 okt 2006 11:03

Overmand door onvermoed primitieve emoties nam hij bevend de roze toekan in z'n armen. Sometimes a man gets carried away, zoveel was ondertussen wel duidelijk sinds de grijsgroene opkomst van het zoveelste verhaaltje-voor-het-slapengaan.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 03 okt 2006 11:14

Dodo was behalve een vreemde vogel ook een uit de kluiten gewassen mandjebalspeler met de bijbehorende blingbling. Helaas behaagde het hare excellentie de minister deze vogel op te sluiten in een nikkelen kooi. "Een kooi voor nikkels", betoogde de aziatische cipier.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

hetsgaapje

Berichtdoor hetsgaapje » 03 okt 2006 16:18

De Rus die in het Georgisch uitschreeuwde dat het nu eens uit moest zijn met die vervelende quantumchemische effecten, deed dat alleen maar om Georgische balletdanseres te sarren.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 04 okt 2006 07:31

De taalpurist bleef hameren op het gebruik van lidwoorden totdat het door het gehamer wel een heel pijnlijk lidwoord werd.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 04 okt 2006 08:59

Toch kon een moment het moment worden. Neenee nenneh krio krioelt. och och, heh?

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 04 okt 2006 09:11

Registreren! riep den uitvreter. Daar heb ik zo mijn personal assistants voor! Hij wierp het vrouwelijk schoon in het kantoor een verleidelijke blik.
Don't persuade me riepen zij in koor terwijl zij de blauwe plekken, ontstaan door die wel heel gevulde blik angstig probeerden te camoufleren.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 04 okt 2006 09:16

De vrouw die weigert, is slechts fataal. Reste nog haar naaldhak op de vinyl te zetten. Draaien gek! Damien zwengelde aan. Traag begon de Dub uit kingston. Traag, want kinderhandgemaakte hakken aangeschaft door medogeloos met creditcardszwaaiende vrouwen weten hun zwakte. Alles breekt.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 04 okt 2006 09:20

Kingston upon Hull. Die verderfelijke bevindelijke Engelsen ook met hun gezever over psalmen met biet. Een psalm is pas een psalm als Haile Selassie daar zijn goedkeuring over heeft gegeven. Amharik rulez Jamaica

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 04 okt 2006 10:13

Enkele seconden loerde hij behoedzaam in het rond alvorens hij zich belangeloos inzette voor het behoud van de bedreigde kraalogige knaagcavia.

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 04 okt 2006 14:14

Praten deed niets goeds, en het grabbelde in de boekenlustige wriemelaars die zich geen moment van rust konden veroorloven. DWAZEN WAREN HET! Een snik volgde en deed het zwakke bouwwerk gapen...

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 04 okt 2006 16:09

Zijn gebogen, boze rug voorspelde niet veel goeds.
Ik wist het wel. Hij vouwde een hoedje van papier.
'Die pas ik niet!' snikte ik.
Woedend plaatste hij het in de glazen kast.

hetsgaapje

Berichtdoor hetsgaapje » 04 okt 2006 21:04

Vet op lastige plaatsen? Ga parachutespringen, voor de volledige gewichtsloosheid!

Collateral

Berichtdoor Collateral » 04 okt 2006 21:35

'Waar de beer bromt, daar is het hem menens,' bromde de smid tegen zijn vrouw, die weer eens op het punt van bevallen stond, een hamer nonchalant tegen haar voorhoofd drukkend. Het voorhoofd was zwaar getekend door de malle fratsen die het ongeboren kind de afgelopen weken in haar buik had uitgehaald, maar de hamer was zo groot dat je dat amper kon zien.

Terug naar “Archief”