Smurffie schreef: Sigaar rook je niet over de longen (meestal niet iig)
Wat vindingrijk! Er komen steeds meer nieuwe escapes!
Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef:welnee, dat hoef ik niet te doen, maar als je toch met beton bezig ben, kun je die betonnen plaat misschien voor je kop even weghalen: wédden dat je dan het licht wel ziet?![]()
Collateral schreef:Denkertje21 schreef:welnee, dat hoef ik niet te doen, maar als je toch met beton bezig ben, kun je die betonnen plaat misschien voor je kop even weghalen: wédden dat je dan het licht wel ziet?![]()
'Hetgeen ten monde ingaat, ontreinigt den mens niet; maar hetgeen ten monde uitgaat, dat ontreinigt den mens.' En in dat opzicht ben je met een reactie als bovenstaande gevaarlijker bezig dan iemand die rookt.
Loëlla schreef:Wat een grappig topic toch, die smoesjes..Waaat een onzin 'een siga(a)r(et) op zijn tijd kan best'..
Nee, iemand die zich een christen noemt kan NIET roken. Zie je Jezus rustig een sigaret opsteken of drugs roken? Al was het maar 'met mate'?
Tuurlijk niet. Wij, christenen, navolgers van Jezus, hebben besloten in zijn voetstappen te treden (1 Pet 2:21). Jezus hield zijn lichaam rein, dat hoef ik niet uit te leggen.
Waarom zouden zijn navolgers dat dan wél doen?
2 Kor 7:1
Daar wij dan deze beloften hebben, geliefden, laten wij ons reinigen van elke verontreiniging van vlees en geest, en in de vrees voor God heiligheid vervolmaken
Ik hoef er geen tekeningetje bij maken dat nicotine het vlees in de letterlijke zin van het woord verontreinigd. Of wel?
Loëlla schreef:Wat een grappig topic toch, die smoesjes..Waaat een onzin 'een siga(a)r(et) op zijn tijd kan best'..
Nee, iemand die zich een christen noemt kan NIET roken. Zie je Jezus rustig een sigaret opsteken of drugs roken? Al was het maar 'met mate'? :
Christus rept met geen woord over roken. We hebben hier dus alweer zo'n fijn regeltje van christenen (en nu ook al van Jehova's Verdwaalden) te pakken.
Overigens, kun jij ervoor zorgen dat ik nu eens eindelijk van die klessebestantes afkom? Het lijkt wel een maandelijkse cyclus, telkens komen ze weer terug.
Cisca schreef:Loëlla schreef:Daar krijg ik de wipwap van. Als christen hoor je je lichaam niet te verontreinigen, wat je duidelijk WEL doet door te roken.
Ga maar niet meer naar buiten, al die uitlaatgassen...
En ga vooral niet in de buurt van Antwerpen of Brussel of Luik wonen, met al die industrie...
Overigens, ik heb geen idee van wie die Tijdroofsters staan te getuigen, van de Heer God in elk geval niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten