Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:28?? Het had je vader of je kind kunnen zijn! Ik vraag me echt af hoe dat in zo'n retatie gaat. Ik ga ervanuit dat alles oké is tussen jullie, dus nou vraag ik me af; zitten jullie door het leeftijdsverschil niet op een verschillende golflengte qua gedachtes enzo?!? Hebben jullie veel gemeenschappelijke interesses?
Juist die gemeenschappelijke interesses zijn de basis. We zijn allebei net groet kinderen, af en toe en ook weer net ouwe zakken. We leern heel veel van elkaar. En nee, we zitten zeker niet op verschillende golflengtes... Juist omdat we allebei een hele wereld meebrengen, is het dubbel zo boeiend
Denkertje21 schreef:pfff, heb ik iets verkeerd gezegd? 24 en 52... is dat echt zo gek? We hebben het gewoon erg goed
Jess schreef:Sommige oudere mannen hebben op mij ook een aantrekkingskracht....... Ik weet niet hoe het komt, zit me wel een af te vragen hoe het komen kan.
Ik kan bijvoorbeeld niet goed met mijn vader overweg, mag hem gewoon niet, hij is (vaak) niet de vader geweest die ik nodig had. Zou het daardoor komen dat ik iets "heb" met oudere mannen? Toch op zoek ben naar een vaderfiguur?
T. Lindeman schreef:Jess schreef:Sommige oudere mannen hebben op mij ook een aantrekkingskracht....... Ik weet niet hoe het komt, zit me wel een af te vragen hoe het komen kan.
Ik kan bijvoorbeeld niet goed met mijn vader overweg, mag hem gewoon niet, hij is (vaak) niet de vader geweest die ik nodig had. Zou het daardoor komen dat ik iets "heb" met oudere mannen? Toch op zoek ben naar een vaderfiguur?
volgens mij is dat vrij normaal, mij zusje van 15 hoor ik ook nogal eens opmerkingen maken over grijze 40'ers.
Sommige oudere mannen hebben op mij ook een aantrekkingskracht....... Ik weet niet hoe het komt, zit me wel een af te vragen hoe het komen kan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten