Aragorn schreef:Ja Smurffie, daar zijn zelfs jouw charmes niet tegen opgewassen.
Naja, ze kan het proberen!!

Moderator: Moderafo's
Bloemenkind schreef:Ik wil absoluut geen kinderen.
Volgens mijn moeder zei ik dat al toen ik nog een klein meisje was.
Ik heb ab-so-luut geen moederinstinct.
Sterker nog, ik vind kinderen eigenlijk helemaal niet leuk![]()
Daarbij komt dat ik mijn genen niet wil doorgeven aan een kind, dat kan ik zo'n kind niet aandoen.
Ik weet van mezelf dat ik geen goede moeder zou zijn.
Dus lijkt het me niet meer dan logisch niet voor kinderen te kiezen.
babbeltje schreef:Zo te lezen verwerpen jullie allemaal Gods woord! Is het niet Zijn opdracht om ons voor te planten en ons te vermenigvuldigen! En is het niet Zijn ZEGEN dat we kinderen mogen krijgen en niet zoals hier over gepraat wordt dat we kinderen nemen, want zo werkt het nog steeds niet!
En wat is er mooier om als zegen op je huwelijk (een goed huwelijk zoals ik het huwelijksformulier staat geschreven) kinderen te mogen krijgen en deze kinderen op te mogen voeden naar Gods woord, is er een mooiere taak te wensen??
babbeltje schreef:Zo te lezen verwerpen jullie allemaal Gods woord! Is het niet Zijn opdracht om ons voor te planten en ons te vermenigvuldigen! En is het niet Zijn ZEGEN dat we kinderen mogen krijgen en niet zoals hier over gepraat wordt dat we kinderen nemen, want zo werkt het nog steeds niet!
En wat is er mooier om als zegen op je huwelijk (een goed huwelijk zoals ik het huwelijksformulier staat geschreven) kinderen te mogen krijgen en deze kinderen op te mogen voeden naar Gods woord, is er een mooiere taak te wensen??
Othello schreef:babbeltje schreef:Zo te lezen verwerpen jullie allemaal Gods woord! Is het niet Zijn opdracht om ons voor te planten en ons te vermenigvuldigen! En is het niet Zijn ZEGEN dat we kinderen mogen krijgen en niet zoals hier over gepraat wordt dat we kinderen nemen, want zo werkt het nog steeds niet!
God vraagt niet van ons om ons gelijk de konijnen rücksichtslos voort te planten. Bovendien heb ik als man ook de Goddelijke opdracht om met verstand bij mijn vrouw te wonen. Dat staat immers net zo goed in het huwelijksformulier.
Niet dat dat altijd lukt, maar ik probeer het...
rosalie83 schreef:Dat klinkt heel stellig, en ik kan me het ook voorstellen als ik sommige van je posts lees.
Maar misschien doe je jezelf wel tekort als je zegt dat je geen goede moeder zou zijn! hiermee wil ik niet zeggen dat je het dan maar gewoon moet proberen, want als jij geen kinderen wilt, dan wil je ze niet, klaar. Maar je moet jezelf in je gedachten niet benadelen hoor Bloemenkind!
Evelien schreef:En wat betreft die opvoeding, waar de meeste mensen tegen opzien.
Bestaat er een volmaakte opvoeding!?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten