Blozen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 24 sep 2006 00:16

L'être extraterrestre schreef:Weet ze wel waar ze aan toe is. Zo leuk kun je niet leuk nieuws nu eenmaal niet brengen.

PB-tje misschien? Dit is nogal stijlloos.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 25 sep 2006 10:06

Hallo ik weet niet waar jullie je mee bemoeien hoor.
Wie zegt dat ze hem leuk vind.
ALs je er nix vanaf weet hoef je er ook niet op te reageren.

:x

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 25 sep 2006 11:37

Dat is juist het probleem: het is persoonlijke informatie. Die kun je beter niet op een openbaar forum plaatsen.

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 25 sep 2006 14:24

Inderdaad, als we er niet op mogen reageren moet je het niet op het forum zetten.

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 25 sep 2006 17:51

Ahh, liefjes, wordt niet boos :) Ik vinnum toch niet leuk!
Het boeit me echt niets hoor! Ik heb helemaal geen zin in verkering, ben 16 hoor! 8) Heb nog een heel leven voor me! :wink:

Enne trwns, ik vind het niet erg hoor dat Lisette het hier zei, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het niet leuk zouden vinden!
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 25 sep 2006 18:06

Andréa B. schreef:Ahh, liefjes, wordt niet boos :) Ik vinnum toch niet leuk!
Het boeit me echt niets hoor! Ik heb helemaal geen zin in verkering, ben 16 hoor! 8) Heb nog een heel leven voor me! :wink:

Enne trwns, ik vind het niet erg hoor dat Lisette het hier zei, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het niet leuk zouden vinden!

Bedankt Andrea dat je me helpt haha.
Die andere nemen het allemaal zo serieus :(
Kwist toch dat jou het niet boeide dat ik het hier neerzette. :) :o

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 25 sep 2006 18:10

Lisette.V schreef:
Andréa B. schreef:Ahh, liefjes, wordt niet boos :) Ik vinnum toch niet leuk!

Bedankt Andrea dat je me helpt haha.
Die andere nemen het allemaal zo serieus :(
Kwist toch dat jou het niet boeide dat ik het hier neerzette. :) :o

:) Maak het uit, beter dat ze je een keer onnodig serieus nemen, en op het moment dat je ze nodig heb, ze je laten zitten! Ja toch? :wink:
Ach, het is best een schatje hoor, maar that's it, vindt wel meer jongens schatjes! ;)
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 25 sep 2006 18:11

Nou, dan zijn we wat dat betreft klaar ;)

Smurffie schreef:Stiekem ben ik ook best verlegen, alleen praat ik daar altijd overheen 8) En mensen zeggen idd altijd; ''Jij? Verlegen? :shock: ''
Geef die mensen eens ongelijk 8) :mrgreen:

'Vroeger' (haha) was ik onwijs verlegen en bloosde ik best vaak. Tegenwoordig heb ik daar geen last meer van. Hoe het komt mag Joost weten, maar ik ben daar helemaal overheen :). Misschien een kwestie van tijd, ik heb geen idee.
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 sep 2006 09:39

Misschien toch een kwestie van volwassen worden, Debor@ ? 8) (Puberale verlegenheid vergroeit...)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 28 sep 2006 12:11

ha, ik scherm mijn eigen verlegenheid af met mn vlotheid...Kan dat ook? :)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 sep 2006 09:24

Blijkbaar wel :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 29 sep 2006 18:06

Lorijntje schreef:ha, ik scherm mijn eigen verlegenheid af met mn vlotheid...Kan dat ook? :)

Nou, vooruit dan maar. :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 sep 2006 18:16

Verlegen ben ik niet, wel soms wat onzeker.
Al zegt iedereen altijd dat ik mn babbel wel bij me heb, en hartstikke sociaal ben, soms vind ik het gewoon doodseng, op nieuwe mensen af te stappen, en dan voel ik me ook kleuren.
Vroeger kleurde ik echt nooit, maar nu voel ik soms stiekem aan mn gezicht en het is echt warm, pff, en dan krijg je het alleen maar warmer :?

Ik heb het gelukkig neit extreem, en alleen heel af en toe als ik me onzeker voel. Maar als je het van jezelf weet, dat je onzeker kunt worden, is het al minder erg, en voel ik me al minder blozen.
Best jammer dat veel mensen hun verlegenheid en onzekerheid proberen te verbloemen. Ik vind het heerlijk als ik anderen zie die ook onzeker zijn soms, dan voel ik me lekker niet de enige :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 sep 2006 10:26

LeChat schreef:Misschien toch een kwestie van volwassen worden, Debor@ ? 8) (Puberale verlegenheid vergroeit...)

Hmm, ik ben er nog niet overheen :oops: Op m'n werk bloos ik regelmatig als ik iets vertel onder de lunch bijvoorbeeld en ineens luisteren een paar mensen naar mij. Ik weet dan niet eens waarom, maar schaam me dood dat ik zo rood wordt en dat maakt het natuurlijk alleen maar erger :oops: :?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 30 sep 2006 15:16

Debor@ schreef:Nou, dan zijn we wat dat betreft klaar ;)

Smurffie schreef:Stiekem ben ik ook best verlegen, alleen praat ik daar altijd overheen 8) En mensen zeggen idd altijd; ''Jij? Verlegen? :shock: ''
Geef die mensen eens ongelijk 8) :mrgreen:

'Vroeger' (haha) was ik onwijs verlegen en bloosde ik best vaak. Tegenwoordig heb ik daar geen last meer van. Hoe het komt mag Joost weten, maar ik ben daar helemaal overheen :). Misschien een kwestie van tijd, ik heb geen idee.

Hm, ik heb het voornamelijk nog steeds, bijv. op een verjaardag ofzo. Gisteren hielden 2 huisgenootjes hun verjaardag en we hadden een discussie over (je raad het misschien al 8) ) homosexualiteit. Eerst met zn vieren en later, toen ik uitgebreid aan het uitleggen was hoe ik er over dacht, viel heel de kamer stil en iedereen zat te luisteren..en dán val ik stil 8) (please, praat verder allemaal, gewóón verder praten :)C )

Maar het wordt steeds minder. Klanten met klachten kan ik nu zonder blozen aftuig...eh, afhandelen. :mrgreen:

Terug naar “Archief”