L'être extraterrestre schreef:Weet ze wel waar ze aan toe is. Zo leuk kun je niet leuk nieuws nu eenmaal niet brengen.
PB-tje misschien? Dit is nogal stijlloos.
Moderator: Moderafo's
Andréa B. schreef:Ahh, liefjes, wordt niet boosIk vinnum toch niet leuk!
Het boeit me echt niets hoor! Ik heb helemaal geen zin in verkering, ben 16 hoor!Heb nog een heel leven voor me!
Enne trwns, ik vind het niet erg hoor dat Lisette het hier zei, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het niet leuk zouden vinden!
Lisette.V schreef:Andréa B. schreef:Ahh, liefjes, wordt niet boosIk vinnum toch niet leuk!
Het boeit me echt niets hoor! Ik heb helemaal geen zin in verkering, ben 16 hoor!Heb nog een heel leven voor me!
Enne trwns, ik vind het niet erg hoor dat Lisette het hier zei, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het niet leuk zouden vinden!
Bedankt Andrea dat je me helpt haha.
Die andere nemen het allemaal zo serieus![]()
Kwist toch dat jou het niet boeide dat ik het hier neerzette.![]()
Geef die mensen eens ongelijkSmurffie schreef:Stiekem ben ik ook best verlegen, alleen praat ik daar altijd overheenEn mensen zeggen idd altijd; ''Jij? Verlegen?
''
LeChat schreef:Misschien toch een kwestie van volwassen worden, Debor@ ?(Puberale verlegenheid vergroeit...)
Debor@ schreef:Nou, dan zijn we wat dat betreft klaarGeef die mensen eens ongelijkSmurffie schreef:Stiekem ben ik ook best verlegen, alleen praat ik daar altijd overheenEn mensen zeggen idd altijd; ''Jij? Verlegen?
''
![]()
![]()
'Vroeger' (haha) was ik onwijs verlegen en bloosde ik best vaak. Tegenwoordig heb ik daar geen last meer van. Hoe het komt mag Joost weten, maar ik ben daar helemaal overheen. Misschien een kwestie van tijd, ik heb geen idee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten