De bebrilde diskjockey bereed het paard in plaats van het mengpaneel. Dwars door de bevindelijke Japanse klanten heen vloog hij sierlijk met zijn ros over de driesprong met sloot.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes
Ik heb er de kracht niet meer voor, jij aftandse hellebaard! Voortaan fietsen we wel weer alleen en onversaagd met bibberende knieën over die schoenenfabriek heen.
"Gotta kill them all, gotta kill them all!" Verbeten bleef de trapezeartiest zijn mantra fluisteren, met woest scheurende uithalen van z'n naar uitgewoonde gitaren riekende stembanden.
De valse wurlie waarde rond door het hulpverlenerslandschap. De tas vol papieren woog iniddels 83 kilo, Sonja verzuchtte "vijftien kilo teveel'. Alsof kickboxgirl 68 kilo . . . ach, vechten of vluchten.
De wat sneu kijkende aziaat werd overduidelijk niet gehinderd door wat voor kennis dan ook. Het wekte dan de algemene verbazing dat hij toch erg handig bleek over de digitale snelweg.
Tjap Tjoy
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes
Somalische nomaden dwalend door droge vlaktes van schijfruimte drijven handel met Liberiaanse chatboxevangelisten. Angolezen die emailadressen scannen op enkele blonde lokken. De wereld is groot. Om precies te zijn, 3 breed bij 0.75 meter diep.
Hoe groot is uw wereld? Vroeg de Bard met een zachte stem?
50 Gigabytes, en als ik met mijn bureaustoeltje een rondje draai. Dan is die 350 euro. Om precies te zijn, 3 bij 4 meter.