Evelien schreef:marina87 schreef:Evelien schreef:Uhm miss. niet echt relevante posting van mij:
Bij de gemeente waar mijn zus en zwager kerken wordt aan ziekenzalving gedaan en handoplegging. In hun gemeente waren er een aantal echtparen die ook door de medische molen zijn geweest en er achter kwamen geen kinderen te kunnen krijgen. Ook werden die echtparen voorgedragen aan de gemeenten. En bij die echtparen kwamen er kind(eren) en of zijn ze zwanger.
Waarom niet relevant?

Dit is een Bijbelse opdracht voor de oudsten der gemeente. Zulke grote wonderen gebeuren nog steeds! Bij de dochter bij mijn GD-docent werd dit ook gedaan. Ze had een vleesboom en toen ze weer zwanger werd ging de placenta daarom heen, heel gevaarlijk. Toen deden ze dit ook en de gemeenteleden hadden veel gebeden. Toen ze weer een onderzoek moest was de vleesboom weg en het zag er netjes uit. De dokter was stomverbaasd!
Ja ok dat is waar.
Wat ontzettend mooi om dat mee te maken!!!
Toch hoor ik ook wel eens andere verhalen over ziekenzalving of handenoplegging (negatieve reacties) maar dat is offtopic.
Als je niet zwanger kan worden is dat heel erg vervelend.
Ik heb weleens van een therapeut gehoord dat spanning in je cyclus daar ook invloed op kan hebben. En op zich geloof ik dat wel.
Die therapeut zei toen, als je bij je menstruatie weer teleurgesteld bent, boos, emotioneel omdat het weer niet gelukt is, heeft het weer invloed op de cyclus die je dan weer in gaat.
Ik geloof dit verhaal, omdat ik zelf ook een keer door vreselijke spanning een half jaar niet gemenstrueerd heb, dus was spanning bij mij ook van invloed op m'n cyclus. Toen de spanning afnam, kwam de menstruatie ook gewoon weer op gang.
Eentweedrie, sterkte ermee in iedergeval, enne...als ik jou was zou ik er toch over praten met mensen die je in vertrouwen kan nemen. Maar dat is natuurlijk je eigen keus!

Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.