Moderator: Moderafo's
Moet ik nog lezen.'Politeia' van Plato.
Zeker een aanrader'Extreem Luid en Ongelooflijk Dichtbij' van Jonathan Safran Foer. (Beter nog misschien de originele titel: 'Extremely Loud And Incredibly Close'.)
*knikt*'De ontdekking van de hemel' van Harry Mulisch.
Die is écht zo vet'Messias' van Boris Starling (niet echt christelijk, meer een thriller en erg goed).
Zag ik gisteren, niet meegenomen.'Een ongewoon gesprek met God' van Neale Donald Walsch (beetje spiritueel).
*knikt weer*'De onzichtbare jongen' van Bernlef.
'Hersenschimmen' van Bernlef. (Beide boeken van Bernlef zijn zeldzaam mooi!)
kurtyo schreef:Ik weet niet welk genre, maar ik heb wel wat tips...
Als je zoekt in de literatuur moet je - als christen en niet-christen - absoluut 'De Gebroeders Karamazow' van F.M. Dostojewski gelezen hebben.
Als het totaal niet chr. hoeft te zijn (en eigenlijk vind ik dat chr. het boek ook moeten lezen): 'American Psycho' van Brett Easton Ellis.
MrSokkie schreef:kurtyo schreef:Ik weet niet welk genre, maar ik heb wel wat tips...
Als je zoekt in de literatuur moet je - als christen en niet-christen - absoluut 'De Gebroeders Karamazow' van F.M. Dostojewski gelezen hebben.
Als het totaal niet chr. hoeft te zijn (en eigenlijk vind ik dat chr. het boek ook moeten lezen): 'American Psycho' van Brett Easton Ellis.
Lekkere lichte kost ook.
Komt daar de bandnaam Paradise Lost vandaan? *maakt niet uit*Machiavelli schreef:Telt poezie ook? Dan raad ik Paradijs Verloren (Paradise Lost) van John Milton aan. Nog Christelijk ook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten