Hier gaat het lekker! Ga maandag op vakantie, dan ist altijd wat lastiger! Heb besloten met eten goed op te passen, maar wel een wijntje extra drink! Qua bewegiing zit het wel goed....dus ik ben blij!!

@ lijners en niet lijners, hou vol!!
Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Wat zijn we weer lief!!!![]()
![]()
Hier gaat het lekker! Ga maandag op vakantie, dan ist altijd wat lastiger! Heb besloten met eten goed op te passen, maar wel een wijntje extra drink! Qua bewegiing zit het wel goed....dus ik ben blij!!![]()
essieee schreef:Wat zijn we weer lief!!!![]()
![]()
Hier gaat het lekker! Ga maandag op vakantie, dan ist altijd wat lastiger! Heb besloten met eten goed op te passen, maar wel een wijntje extra drink! Qua bewegiing zit het wel goed....dus ik ben blij!!![]()
Johanne schreef:Idd juist door te eten val je af, hoe gek dat ook klinkt misschien.. dan moet je alleen wel de goede producten eten natuurlijk..
Zoals rosalie al aangaf is een goed ontbijt sowieso heel erg belangrijk om je dag mee te beginnen, dat zorgt er o.a. voor dat je stofwisseling goed op gang komt enzo.
Verder heb ik hier een link voor je van wat je ongeveer binnen moet krijgen op een dag, probeer je hier ook zo veel mogelijk aan te houden.. http://www.voedingscentrum.nl/voedingsc ... r+dag_.htm
En JK zegt het ook al.. 32 kg is sowieso erg veel als je 15 bent.. probeer een beetje uit te kijken met afvallen op deze leeftijd omdat je ook nog in de groei bent enzo..
Lisette.V schreef:Johanne schreef:Idd juist door te eten val je af, hoe gek dat ook klinkt misschien.. dan moet je alleen wel de goede producten eten natuurlijk..
Zoals rosalie al aangaf is een goed ontbijt sowieso heel erg belangrijk om je dag mee te beginnen, dat zorgt er o.a. voor dat je stofwisseling goed op gang komt enzo.
Verder heb ik hier een link voor je van wat je ongeveer binnen moet krijgen op een dag, probeer je hier ook zo veel mogelijk aan te houden.. http://www.voedingscentrum.nl/voedingsc ... r+dag_.htm
En JK zegt het ook al.. 32 kg is sowieso erg veel als je 15 bent.. probeer een beetje uit te kijken met afvallen op deze leeftijd omdat je ook nog in de groei bent enzo..
Je hebt wel gelijk.
Maar ik ben wel jaloers op jou bijvoorbeeld35 kilo eraf egt mega veel.
![]()
Kvind het egt super knap.![]()
Hoe heb je dat gedaan?
Misschien een goede tip voor mij
Lisette.V schreef:Ik ben ong 1,75 maar me gewicht zeg ik liever niet maar ik heb wel overgewicht.
Ik hoop dat er zo''n 10 a 15 kilo afkrijg.
Dat zou wel beter zijn
Smurffie schreef:Lisette.V schreef:Ik ben ong 1,75 maar me gewicht zeg ik liever niet maar ik heb wel overgewicht.
Ik hoop dat er zo''n 10 a 15 kilo afkrijg.
Dat zou wel beter zijn
Hm, dan kan ik (en niemand hier) je advies geven![]()
Je hoeft je niet te schamen hoor, er zijn/waren hier mensen met 30 kilo overgewicht. Niet dat díe zich hoeven te schamen overigens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten