als je eenmaal getrouwd bent...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 sep 2006 20:54

Het bevalt heel goed hoor ;) Ik heb al een kalender met vakjes gekocht, maar die is van 2007. Nouja we zien wel even hoe het gaat.

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 18 sep 2006 21:04

pas goed op jullie zelf Lalage, want de eerste tijd wil iedereen je huisje zien, de foto's etc etc. Wel leuk, maar wij hadden elk weekend visite (dus dat huis was elk weekend aan de kant Marma :wink: ) en doordeweek lekker werken.....

Begin dus spoedig aan tijd voor elkaar plannen en geniet van al het wittebrood want voor je het weet ik het op!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 sep 2006 21:30

tweetietwee schreef:pas goed op jullie zelf Lalage, want de eerste tijd wil iedereen je huisje zien, de foto's etc etc. Wel leuk, maar wij hadden elk weekend visite (dus dat huis was elk weekend aan de kant Marma :wink: ) en doordeweek lekker werken.....

Begin dus spoedig aan tijd voor elkaar plannen en geniet van al het wittebrood want voor je het weet ik het op!

dat viel bij ons wel mee... wij hadden de fotos nog niet afgedrukt.. nu nog steeds niet trouwens :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 sep 2006 21:32

marma schreef:
trijntjejohanna schreef:
marma schreef:Wij hebben eigenlijk nooit afspraken gemaakt hoe we dat gingen doen. Liep eigenlijk wel vanzelf. Nadat onze kleine geboren is, gaat het wel wat lastiger.
Ik heb altijd minimaal 3 mnd van te voren m'n rooster (werk onregelmatig) en daaromheen kijken we hoe het loopt.
Mensen op bezoek krijgen gaat makkelijk als weggaan met een kleintje 8)

ik vind zelf het weggaan makkelijker.. anders moet ik er ook nog voor zorgen dat mn huis aan kant is :mrgreen:

Klopt, maar dan heb ik tenminste een goed excuus om het huis aan kant te maken. Anders gebeurt het nooit... :?

haha das waar... :oops: :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 sep 2006 06:14

trijntjejohanna schreef:dat viel bij ons wel mee... wij hadden de fotos nog niet afgedrukt.. nu nog steeds niet trouwens :mrgreen:

:shock: Binnenkort ga ik wel naar m'n broertje om de foto's te selecteren, althans, dat ben ik wel van plan ;)

Ik heb juist zelf de neiging om met veel mensen te willen afspreken, maar ik moet ook wennen aan werken en dat is nogal vermoeiend. Dus ik zoek naar gaatjes in mijn agenda die moeilijk te vinden zijn ;)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 19 sep 2006 07:31

Net getrouwd zijn is in het geheel gewoon ff wennen! Toch? Dat vond ik tenminste wel. Wel in positieve zin, maar je moet nu eenmaal rekening houden met elkaar, en de manier waarop je dat gaat doen moet je samen uitvinden! Als je maar veel blijft praten. Of het nou over het eten koken is, of wanneer je met wie afspreekt, communiceren is echt belangrijk!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 sep 2006 17:25

mmm ik moet meer wennen aan m'n nieuwe baan eigenlijk... maar misschien komt het nog? Het geeft wel veel rust:
* je hoeft niet meer heen en weer te reizen
* je hoeft je niet meer in te houden op lichamelijk gebied en je hoeft daar niet meer over te piekeren
* je hoeft niet meer na te denken of je echt wel met 'm wilt trouwen, want die knoop is doorgehakt

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 20 sep 2006 07:46

Lalage schreef:mmm ik moet meer wennen aan m'n nieuwe baan eigenlijk... maar misschien komt het nog? Het geeft wel veel rust:
* je hoeft niet meer heen en weer te reizen
* je hoeft je niet meer in te houden op lichamelijk gebied en je hoeft daar niet meer over te piekeren
* je hoeft niet meer na te denken of je echt wel met 'm wilt trouwen, want die knoop is doorgehakt

Haha lachen je reactie! ;)
Wij woonden op 10 kilometer afstand van elkaar dus dat was goed te doen.
Inhouden op lichamelijk gebied? Tsja..
En nadenken of je echt met 'm wilt trouwen hoeft inderdaad niet meer... je kunt niet meer terug! Heb je een nieuwe reden om te piekeren ;) hahaa nee grapje!

Zuss
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Zuss » 20 sep 2006 19:12

Ik overleg echt niet alles hoor, moet er niet aan denken zeg. We houden wel rekening met elkaars werk (als Lief nachtdienst heeft dan overdag geen mensen in huis) maar verder gaat alles spontaan.
Dus kan het voorkomen dat ik mijn kleine nichtjes uitnodig om te komen logeren zonder vooraf overleg of dat hij een dagje strand gaat doen met eeen vriend zonder dat ie dat besproken heeft. Gezamenlijke dingen bespreken we natuurlijk wel.
Het idee van een agenda oid maakt me benauwd, ik ben niet het type dat dit soort zaken vastlegt en Lief gelukkig ook niet.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 20 sep 2006 21:38

Zet ze ook even in je mobiele telefoon ezno. die kan je via de pc synchroniseren ben je allbei up to date :!:

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 21 sep 2006 18:45

Zuss schreef:Ik overleg echt niet alles hoor, moet er niet aan denken zeg. We houden wel rekening met elkaars werk (als Lief nachtdienst heeft dan overdag geen mensen in huis) maar verder gaat alles spontaan.
Dus kan het voorkomen dat ik mijn kleine nichtjes uitnodig om te komen logeren zonder vooraf overleg of dat hij een dagje strand gaat doen met eeen vriend zonder dat ie dat besproken heeft. Gezamenlijke dingen bespreken we natuurlijk wel.
Het idee van een agenda oid maakt me benauwd, ik ben niet het type dat dit soort zaken vastlegt en Lief gelukkig ook niet.

omdat wij élke dag samen ontbijten weten wij zulksoort gelukkig wel van elkaar! :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 sep 2006 18:53

Zuss: het is toch wel handig om te weten voor hoeveel mensen je moet koken ;)

Elke dag samen ontbijten, wat goed! Ik ontbijt altijd achter m'n compie ;)

Zuss
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Zuss » 21 sep 2006 19:14

Lalage schreef:Zuss: het is toch wel handig om te weten voor hoeveel mensen je moet koken ;)

Welnee, ik heb altijd genoeg in huis om een maaltijd voor een weeshuis te kunnen koken.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 sep 2006 19:26

Zuss schreef:
Lalage schreef:Zuss: het is toch wel handig om te weten voor hoeveel mensen je moet koken ;)

Welnee, ik heb altijd genoeg in huis om een maaltijd voor een weeshuis te kunnen koken.

Ik zou het niet leuk vinden als ik denk dat m'n man (ff oefenen) thuis gaat komen en hij komt niet... ik mis hem al veel te veel :wink:

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 21 sep 2006 19:31

tsja dat soort dingen kunnen gebeuren :) maar ik snap je wel hoor !

Terug naar “Archief”