Moderator: Moderafo's
tweetietwee schreef:pas goed op jullie zelf Lalage, want de eerste tijd wil iedereen je huisje zien, de foto's etc etc. Wel leuk, maar wij hadden elk weekend visite (dus dat huis was elk weekend aan de kant Marma) en doordeweek lekker werken.....
Begin dus spoedig aan tijd voor elkaar plannen en geniet van al het wittebrood want voor je het weet ik het op!
marma schreef:trijntjejohanna schreef:marma schreef:Wij hebben eigenlijk nooit afspraken gemaakt hoe we dat gingen doen. Liep eigenlijk wel vanzelf. Nadat onze kleine geboren is, gaat het wel wat lastiger.
Ik heb altijd minimaal 3 mnd van te voren m'n rooster (werk onregelmatig) en daaromheen kijken we hoe het loopt.
Mensen op bezoek krijgen gaat makkelijk als weggaan met een kleintje
ik vind zelf het weggaan makkelijker.. anders moet ik er ook nog voor zorgen dat mn huis aan kant is
Klopt, maar dan heb ik tenminste een goed excuus om het huis aan kant te maken. Anders gebeurt het nooit...
trijntjejohanna schreef:dat viel bij ons wel mee... wij hadden de fotos nog niet afgedrukt.. nu nog steeds niet trouwens
Lalage schreef:mmm ik moet meer wennen aan m'n nieuwe baan eigenlijk... maar misschien komt het nog? Het geeft wel veel rust:
* je hoeft niet meer heen en weer te reizen
* je hoeft je niet meer in te houden op lichamelijk gebied en je hoeft daar niet meer over te piekeren
* je hoeft niet meer na te denken of je echt wel met 'm wilt trouwen, want die knoop is doorgehakt
Zuss schreef:Ik overleg echt niet alles hoor, moet er niet aan denken zeg. We houden wel rekening met elkaars werk (als Lief nachtdienst heeft dan overdag geen mensen in huis) maar verder gaat alles spontaan.
Dus kan het voorkomen dat ik mijn kleine nichtjes uitnodig om te komen logeren zonder vooraf overleg of dat hij een dagje strand gaat doen met eeen vriend zonder dat ie dat besproken heeft. Gezamenlijke dingen bespreken we natuurlijk wel.
Het idee van een agenda oid maakt me benauwd, ik ben niet het type dat dit soort zaken vastlegt en Lief gelukkig ook niet.
Zuss schreef:Lalage schreef:Zuss: het is toch wel handig om te weten voor hoeveel mensen je moet koken![]()
Elke dag samen ontbijten, wat goed! Ik ontbijt altijd achter m'n compie
Welnee, ik heb altijd genoeg in huis om een maaltijd voor een weeshuis te kunnen koken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten