vlila voor de armen en stof voor ieder reptiel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 16 sep 2006 22:36

Één gilberding, raad de ooievaar de waaiervrienden
jankt de ramen trommelend en grof?
strompelende roeirommelingen; een graafgetouw plus traag groengeel belazerd vlammend

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 18 sep 2006 08:14

De maandagmorgen begon vroeg en de lucht toonde zich in plechtig loodgrijs. "Het is mij" zei de colega tegen het koffieapparaat. . . .

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 18 sep 2006 08:27

De uitvreter, zoop de door de ander gezette koffie op. Zoals het altijd ging eigenlijk.....
"Nescio", mompelde hij terwijl het gratis vocht tegen zijn maagwand klotste.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 18 sep 2006 08:31

Alom-Allindeira stond op en bewoog zich.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 18 sep 2006 08:34

Geerarda streek over heur haar dat eindelijk toppie gemodelleerd was."Nu nog die grote negerin afschudden", dacht ze terwijl ze met afgrijzen zag dat haar trainingsjackje vier in plaats van de fancy 3 streepjes op de mouw had gekregen.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 18 sep 2006 08:35

Leclerqo Neto Basta sprong binnen . . . waar is de adidas? Is alles nu copy & pasta?

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 18 sep 2006 08:38

De vermomde man knikte nog een keer kort naar zijn doelwit, als ware het een geforceerde poging tot vriendelijkheid.
Toen was het snel afgelopen. Het doelwit werd nog een keer paars nadat zijn keel vakkundig werd dichtgeknepen, maar er werd geen woord gewisseld. En zo hoort het ook.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 18 sep 2006 08:43

Eva was de enige die stoicijns doortikte. Grote glanzende manga-ogen bleven onschuld uitstralen. Ze kun het ook niet helpen, ze was zo getekend. Neto Basta de Conceinca daarentegen greep in en smste grijpgraag. . .

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 18 sep 2006 08:54

Problemen werden gedeeld en uitvoerig doorgesproken. Maar tot een oplossing kwam men niet. De zaak leek uitzichtloos en dat was het ook. Het eind van de tunnel kwam hoe clichématig ook, niet in zicht.
Zelfs de kunstenaar had geen antwoord op het doemscenario en tekende het op in zijn Zwartboek.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 18 sep 2006 09:04

blieberdebliebskrssj verbrak de loze opmerking over kangoeroevlees. De oppervlakkigheid bleef echter onverwoestbaar hangen.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 18 sep 2006 09:09

Het overvloedig genuttigde gerstenat zocht zich een uitweg naar de bodemloze diepten van zijn bestaan. Zijn dorst was niet gelest, alhoewel de kater nog vrolijk lag te spinnen, alvorens zich te ontpoppen als de man met de hamer.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 18 sep 2006 09:13

"Die Calvijn", mompelde Servet," Die eindigt nog eens op de brandstapel."
En dat vieren we met kattenvlees en gerstenat.
Australië was nog niet ontdekt en Abel Tasman nog niet verwekt.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 18 sep 2006 14:51

En de walgvogel kotste, grote groene brokken kozen het luchtruim en spatten uiteen op de misprijzend grijnzende patio.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 18 sep 2006 15:11

De straatstenenpizza viel in smaak bij menig weemoedig Italieganger.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 19 sep 2006 07:54

Het vooraanstaande lid van de Penose in Perkouw had zich opgewerkt van ordinaire straatrover tot een vastgoedjongen die bij voorkeur investeerde in vallende balkons.

Terug naar “Archief”