Zo, ben er goed ziek van allemaal! kwam vanavond thuis van mijn werk en mn zijruit van de auto wilde niet meer omhoog. Hoorde alleen gepiep en gekraak.
Dacht gelijk al dat heb ik weer. Alles uit elkaar gesloopt en er bleek dus een kabel kapot te zijn van de elektrische raambediening. Ben naar iemand geweest die me heeft geholpen en heb er nu een blok hout tussen zitten zodat het raam omhoog blijft. De deur ligt verder nog helemaal uit elkaar. Moet waarschijnlijk een complete nieuwe elekromotor in terwijl alleen de kabel kapot is. Kun je niet los krijgen.
Een hoop frustratie dus!
Hoop dat Jip vervoer terug kan krijgen, ik heb wel gesmst dat ik niet zou komen. Hoop dat Napoleon richting hier komt. Heb Henkie ook nog gesmst. Daar werd ie wel bij bezorgd zag ik, bij Jip heb ik nog steeds geen afleverrapport van helaas
Sorry voor het hele gebeuren Jip, ik baal er echt van want had me er op verheugd.
Ik had om half tien nog kunnen vertrekken hier, maar dan was ik er om elf uur pas geweest. En dan is het nog de vraag of dat raam zo nog blijft zitten, dus ik zag het niet meer zitten om die tijd.