Seksuele afwijkingen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cisca

Berichtdoor Cisca » 14 sep 2006 12:07

marma schreef:
Cisca schreef:
marma schreef:'k Vind het heel erg voor je, dat je zoveel mee moet maken. Maar als iemand een probleem heeft (hoe klein ook in jouw ogen) telt voor diegene dat probleem voor iets heel groots.
Je zou er in je uitspraken iig rekening mee kunnen houden, al vind jij het dan te belachelijk voor woorden.
Trouwens, als je het te belachelijk vind om erover te praten, zou ik als ik jou was zeker niet de moeite nemen om te reageren op dit onderwerp!

Hoef je niet erg te vinden hoor, 'k ziet er zelf ook niet meer mee, 'k heb het verwerkingsproces inmiddels wel achter de rug.
Waarom zou ik niet mogen reageren, en aan mogen geven dat er nog wel andere dingen zijn, lijkt me toch m'n goed recht.

Je zou daar een forum over kunnen openen: welke problemen tellen mee, welke niet. Past hier niet echt thuis.

Een forum zelfs, dal zal niet gaan lukken, is ook niet nodig lijkt me.
Iedereen heeft z'n eigen kijk op allerlei dingen, mag dat niet meer :shock:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 14 sep 2006 12:13

kurtyo schreef:Alleen is het totaal overbodig, onnodig, onterecht en eerlijk gezegd ook enigszins apart dat je in deze discussie je eigen problemen erbij gaat halen om aan te tonen hoe minimaal dit probleem is.

Vergelijkingen gaan altijd mank, toch beter een vergelijk met iets wat jezelf meemaakt en meegemaakt hebt, dan iets van horen zeggen neer te kalken.
Je hoeft er niets mee te doen, en lees er gerust overheen.

kurtyo schreef:Kijk, dat er wat lacherig over wordt gedaan is te begrijpen - want inderdaad, er bestaat nog altijd een gigantisch taboe op seksgebied. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je hier niet op een volwassen en normale manier over kunt discussiëren.

O, toch wel, als jij het zegt accepteerd men dat misschien eerder.

kurtyo schreef:Maar eerlijk gezegd - en ik heb alles gelezen, dus ook alle reacties van marma - begrijp ik nog altijd niet wat nu eigenlijk het échte probleem is?

Je meent het, het schijn een groot probleem te zijn, dat moet je toch begrijpen 8)

Sorry dat ik cynisch wordt, maar daar vraag je om.

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 14 sep 2006 12:35

Het maakt niet uit WIE het zegt, maar HOE het gezegt wordt. Kurtyo doet er niet belachelijk over. Natuurlijk kan ook hij zich dit niet inleven en dat wordt ook niet gevraagd. Wat kunnen sommige mensn moeilijk doen zeg!

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 14 sep 2006 12:36

Cisca schreef:
marma schreef:
Cisca schreef:
marma schreef:'k Vind het heel erg voor je, dat je zoveel mee moet maken. Maar als iemand een probleem heeft (hoe klein ook in jouw ogen) telt voor diegene dat probleem voor iets heel groots.
Je zou er in je uitspraken iig rekening mee kunnen houden, al vind jij het dan te belachelijk voor woorden.
Trouwens, als je het te belachelijk vind om erover te praten, zou ik als ik jou was zeker niet de moeite nemen om te reageren op dit onderwerp!

Hoef je niet erg te vinden hoor, 'k ziet er zelf ook niet meer mee, 'k heb het verwerkingsproces inmiddels wel achter de rug.
Waarom zou ik niet mogen reageren, en aan mogen geven dat er nog wel andere dingen zijn, lijkt me toch m'n goed recht.

Je zou kunnen proberen je iets minder hard op kunnen stellen. Je zegt ook wel dat je niet oordeelt, maar dat doe je wel. En nogal hard ook!
Je zou daar een forum over kunnen openen: welke problemen tellen mee, welke niet. Past hier niet echt thuis.

Een forum zelfs, dal zal niet gaan lukken, is ook niet nodig lijkt me.
Iedereen heeft z'n eigen kijk op allerlei dingen, mag dat niet meer :shock:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 sep 2006 12:40

Ik wou dat ik moderator was dan zou ik zeggen:

ON TOPIC!
ja, dat is mijn mening dan he.....

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 sep 2006 12:54

*Annet* schreef:Ik wou dat ik moderator was dan zou ik zeggen:

ON TOPIC!

ook als je geen moderator bent kun je dat zeggen :wink:

maar goed ik ben het helemaal met je eens! graag ON-TOPIC! onderlinge geschillen graag oplossen per pb!

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 14 sep 2006 12:56

trijntjejohanna schreef:
*Annet* schreef:Ik wou dat ik moderator was dan zou ik zeggen:

ON TOPIC!

ook als je geen moderator bent kun je dat zeggen :wink:

maar goed ik ben het helemaal met je eens! graag ON-TOPIC! onderlinge geschillen graag oplossen per pb!

OK! Eruit komen doen we toch niet en ik weet genoeg. Bedankt allemaal voor jullie reactie!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 sep 2006 13:17

in overleg met topicstarter komt er hier een slotjuh op!

Terug naar “Archief”