Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef:Ansje schreef: Volgens mij zegt deze tekst genoeg:
Leviticus 18 vers 22: Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel.
Lieve Ansje, lees alle 3.455.987.732 pagina's even over dit onderwerp voor je met deze tekst aan komt dweilen....
Ansje schreef:Dus de tien geboden zijn ook niet meer van kracht, want dat staat ook in het oude testament...
Denkertje21 schreef:Ansje schreef:Dus de tien geboden zijn ook niet meer van kracht, want dat staat ook in het oude testament...
No offense, maar ik had een intelligentere reactie van je verwacht!
Denkertje21 schreef:Ansje schreef:Dus de tien geboden zijn ook niet meer van kracht, want dat staat ook in het oude testament...
Maar goed, geef dan even aan of je wel uit de voeten kunt met al die 'geboden' die in de brief genoemd worden?!
Maar goed, geef dan even aan of je wel uit de voeten kunt met al die 'geboden' die in de brief genoemd worden?!
Ansje schreef:Denkertje21 schreef:Ansje schreef: Volgens mij zegt deze tekst genoeg:
Leviticus 18 vers 22: Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel.
Lieve Ansje, lees alle 3.455.987.732 pagina's even over dit onderwerp voor je met deze tekst aan komt dweilen....
Nee, daar had ik geen zin in, want deze discussie blijft maar gaan. Volgens mij zegt deze tekst gewoon genoeg.
Cisca schreef:Ansje schreef:Denkertje21 schreef:Ansje schreef: Volgens mij zegt deze tekst genoeg:
Nee, daar had ik geen zin in, want deze discussie blijft maar gaan. Volgens mij zegt deze tekst gewoon genoeg.
Ansje, als je geen zin hebt om je in dit probleem te verdiepen, komt dan niet alleen met een losse tekst aan zetten, maar laat dit onderwerp dan voor wat het is.
Is deze brief simplistisch of gewoon enorm relativerend?elbert schreef: Hmm, ik vind de brief zelf nogal simplistisch.
elbert schreef:Dus vanuit die context kunnen we ook zien wat Lev. 18:22 voor ons betekent.
Ansje schreef: Ik ga niet 70 pagina's lezen waar het elke keer op hetzelfde neerkomt.
Volgens mij heeft dat niets met verdiepen in een probleem te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten