Seksuele afwijkingen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 12 sep 2006 08:40

of opblaasvoeten inclusief opblaaspop! :mrgreen: :mrgreen:
ja, dat is mijn mening dan he.....

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 sep 2006 15:25

Tsja, je kunt het lachwekkend vinden, maar er zijn genoeg mensen die weten wel degelijk een erotische lading vinden hebben. Het is ook al gezegd dat ze erg gevoelig zijn, dus dat hangt er ook mee samen. En extremere dingen als SM lijken vaak ook uitzonderlijker dan ze zijn. Het heeft te maken met totale overgave, en dat kan volgens mij alleen maar als je een echt goede relatie hebt en helemaal jezelf durft te zijn bij de ander. Voor meer info leze men Elf Minuten van Paulo Coelho; goed boek. :)

Verder is het inderdaad zo dat je nooit iets moet doen dat tegen je zin is, maar ik vind het ook niet bij een gezonde relatie passen om op voorhand ergens van te walgen als dat het verlangen van je partner is. Probeer een beetje open-minded te zijn en met wat geven en nemen moet er heel veel mogelijk zijn.

Ik begrijp overigens niet zo goed dat dingen die je doet met degene waar je het meest van houdt snel vies of raar zouden zijn. Dat soort (voor)oordelen zijn toch niet meer relevant als je zo dicht bij elkaar staat?

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 12 sep 2006 15:29

Mee eens, maar anderzijds heb ik toch vooral de neiging om Raido te herhalen: als er niets lekkerders is dan voeten, koop dan een leuke opblaaspop ofzo. Fijn idee, dat je man eigenlijk het meest je voeten begeert, en de rest van je lichaam maar zo-zo vindt :roll:
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 sep 2006 15:33

Maar dan komen we weer uit bij de officieus meest relevante opmerking in dit topic, door MrSokkie. :P Het is overigens nergens gezegd dat hij alleen maar haar voeten zou begeren en de rest zo-zo vindt, dat lijkt me ook niet perse een logische consequentie.

Ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend is als je jouw manier van seksualiteitsbeleving niet kan delen met degene waar je van houdt. Stel dat je een vrouw hebt die alleen maar anale seks wil terwijl jij haar graag op de klassieke wijze zou willen beminnen, dan lijkt me dat toch vervelend.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 12 sep 2006 15:38

Mja, volgens mij is het een wijd-verbreide gedachte dat de klassieke vorm de norm is en alle andere vormen variaties daarop; ik zal zeker niet beweren dat er iets mis is met andere vormen, maar sommige kunnen door een van de partners als vernederend ervaren worden, en het lijkt me vreemd als je er dan toch zo over door blijft drammen en zelfs hulp bij een psycholoog gaat zoeken :roll:

Goodbye.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 sep 2006 16:11

Dat is ook weer waar, de waarheid ligt dus weer eens mooi in het midden.

Het lijkt me ook dat ze beter samen naar een seksuoloog zouden kunnen gaan dan hij alleen naar een psycholoog.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 12 sep 2006 16:22

Juist. En verder blijft het mooi getheoretiseer in de lucht, zolang de persoon hier zelf niet komt melden waarom het zo'n groot probleem is voor hem :)

Goodbye.

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 12 sep 2006 16:49

Raido schreef:
MrSokkie schreef:
Raido schreef:Als ze niet WIL heeft de man niets te WILLEN, maar dat geld ook niet andersom.

Nee, misschien niet, maar ja, moeten die mensen dan wel bij elkaar blijven?
Als die man seks heeft omdat hij voeten zo lekker vind en voeten vervangbaar zijn door welke andere voeten dan ook... dan is er geen liefde en haalt hij maar een paspop.

Het lijkt mij dat er samen uit te komen is..

Wat ben jij een harde zeg, ongelofelijk!

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 12 sep 2006 16:50

Aragorn schreef:Ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend is als je jouw manier van seksualiteitsbeleving niet kan delen met degene waar je van houdt. Stel dat je een vrouw hebt die alleen maar anale seks wil terwijl jij haar graag op de klassieke wijze zou willen beminnen, dan lijkt me dat toch vervelend.

Inderdaad, hier gaat het om. Seksualiteitsbeleving is heel erg persoonsspecifiek en als je dat niet kan delen met je partner is dat een groot gemis in de relatie (die niet is op te lossen met een opblaaspop).

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 13 sep 2006 21:03

Gershwin schreef:Mee eens, maar anderzijds heb ik toch vooral de neiging om Raido te herhalen: als er niets lekkerders is dan voeten, koop dan een leuke opblaaspop ofzo. Fijn idee, dat je man eigenlijk het meest je voeten begeert, en de rest van je lichaam maar zo-zo vindt :roll:

Waar bazeer je dat op?? Dat is niet zo hoor!!

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 13 sep 2006 21:04

Gershwin schreef:Juist. En verder blijft het mooi getheoretiseer in de lucht, zolang de persoon hier zelf niet komt melden waarom het zo'n groot probleem is voor hem :)

Weleens geprobeerd om je eigen in te leven in iemand anders??

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 13 sep 2006 21:06

Aragorn schreef:Dat is ook weer waar, de waarheid ligt dus weer eens mooi in het midden.

Het lijkt me ook dat ze beter samen naar een seksuoloog zouden kunnen gaan dan hij alleen naar een psycholoog.

Is gebeurd!

Cisca

Berichtdoor Cisca » 13 sep 2006 21:16

marma schreef:
Gershwin schreef:Juist. En verder blijft het mooi getheoretiseer in de lucht, zolang de persoon hier zelf niet komt melden waarom het zo'n groot probleem is voor hem :)

Weleens geprobeerd om je eigen in te leven in iemand anders??

Gershwin zeer zeker vaker dan je denkt, je kunt echt goed met hem praten en begrijpt je tenminste :wink:

Bertus87
Mineur
Mineur

Berichtdoor Bertus87 » 13 sep 2006 21:23

Heeft die studie van hem toch nog zijn effect ;).

Maar inderdaad wat Cisca zegt ja:) Gersh kan zich heel goed inleven in iemand dus dat is niet echt waar wat je zegt, marma
" O, Lord we need forgiveness, we've wandered far away "

Cisca

Berichtdoor Cisca » 13 sep 2006 21:34

Het heeft niet echt iets met z'n studie te maken, hij is gewoon zo, vandaar die studie denk ik :mrgreen: :wink:

Terug naar “Archief”