Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Als die man seks heeft omdat hij voeten zo lekker vind en voeten vervangbaar zijn door welke andere voeten dan ook... dan is er geen liefde en haalt hij maar een paspop.MrSokkie schreef:Raido schreef:Als ze niet WIL heeft de man niets te WILLEN, maar dat geld ook niet andersom.
Nee, misschien niet, maar ja, moeten die mensen dan wel bij elkaar blijven?
Het lijkt mij dat er samen uit te komen is..
Aragorn schreef:Ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend is als je jouw manier van seksualiteitsbeleving niet kan delen met degene waar je van houdt. Stel dat je een vrouw hebt die alleen maar anale seks wil terwijl jij haar graag op de klassieke wijze zou willen beminnen, dan lijkt me dat toch vervelend.
Gershwin schreef:Mee eens, maar anderzijds heb ik toch vooral de neiging om Raido te herhalen: als er niets lekkerders is dan voeten, koop dan een leuke opblaaspop ofzo. Fijn idee, dat je man eigenlijk het meest je voeten begeert, en de rest van je lichaam maar zo-zo vindt
marma schreef:Gershwin schreef:Juist. En verder blijft het mooi getheoretiseer in de lucht, zolang de persoon hier zelf niet komt melden waarom het zo'n groot probleem is voor hem
Weleens geprobeerd om je eigen in te leven in iemand anders??
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten