Seksuele afwijkingen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 11 sep 2006 10:59

marma schreef:Haha, dat bedoel ik nou maar net. Wat wil een mens nog meer he?!
Maar het gaat wel een stapje verder:zichzelf bevredigen met die voeten.

Dan moet je erg lenig zijn! 8) :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Daphne op 11 sep 2006 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 11 sep 2006 10:59

[color=red]quote="sela"]het zegt wel wat over die man als ie het van z'n vrouw laat afhangen om wel of niet depressief te worden..

immers, je bent zelf als partner volwassen genoeg om van die plek in de wereld, je thuis, je vrouw of man je relatie, gezin iets moois te maken/op te bouwen?[/quote][/color]

Hier ben ik het trouwens absoluut NIET mee eens. 't Kan ver gaan hoor, het is echt niet zomaar iets om daar dag in, dag uit mee rond te lopen!!
't Is ook niet zo dat er geen fijne momenten zijn maar om altijd met die gedachten in je achterhoofd rond te lopen, lijkt me behoorlijk frustrerend.

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 11 sep 2006 11:01

[size=9]Dan moet je erg lenig zijn! 8) :mrgreen:[/quot[/size]

Valt mee!

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 11 sep 2006 11:07

hmm, sommigen mensen zijn hier niet echt op de hoogte van diversen standjes :wink: , maar daarvoor hoef je totaal niet lenig voor te zijn. Ik vind het typisch dat een man voor zo'n simpel iets hulp gaat zoeken, en dat het als zo'n groot probleem wordt beschouwd. Maar misschien is dat ook wel een puur mannelijke gedachte en ligt dat bij vrouwen anders.
Auf Wiedersehen!

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 11 sep 2006 11:09

[quote="T. Lindeman"]hmm, sommigen mensen zijn hier niet echt op de hoogte van diversen standjes :wink: , maar daarvoor hoef je totaal niet lenig voor te zijn. Ik vind het typisch dat een man voor zo'n simpel iets hulp gaat zoeken, en dat het als zo'n groot probleem wordt beschouwd. Maar misschien is dat ook wel een puur mannelijke gedachte en ligt dat bij vrouwen anders.[/quote]

Vreemd dat een man dat zegt, terwijl het juist om een man gaat.
Het is m.i ook iets heel simpels, behalve als je je ei nooit kwijt kan. Hoeveel mensen zijn er niet met seksuele problemen die hulp zoeken?? Hulp zoeken en hulp zoeken is natuurlijk niet hetzelfde. In dit geval meer om ermee om te leren gaan.

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 11 sep 2006 11:11

'k Ben trouwens zó blij met jullie reacities! Ik ging bijna twijfelen of ik nou zo gek was om er geen punt van te maken, om het normaal te vinden. ::))

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 sep 2006 13:49

marma schreef:Haha, dat bedoel ik nou maar net. Wat wil een mens nog meer he?!
Maar het gaat wel een stapje verder: zichzelf bevredigen met die voeten.

Ik probeer me er wat bij voor te stellen maar tot nog toe zie ik er nog niet zo veel bij, of heb ik nu echt te weinig fantasie?

Ik weet niet in hoeverre het toegestaan is om hier mijn gedachten de vrije loop te laten gaan maar ik zie voeten en een mannelijk geslachtsdeel voor ogen die .............. nou ja, hou maar op, ik vind dit echt beetje lachwekkende situatie worden. Misschien is die vrouw beetje heel erg serieus, ook op seksueel gebied? Beetje humor is belangrijk in het leven dus ook op dat gebied valt er echt wel te lachen.
ja, dat is mijn mening dan he.....

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 11 sep 2006 13:56

Ja ook ik kon een grijns niet onderdrukken :wink:
Auf Wiedersehen!

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 11 sep 2006 14:10

[quote="*Annet*"][quote="marma"]Haha, dat bedoel ik nou maar net. Wat wil een mens nog meer he?!
Maar het gaat wel een stapje verder: zichzelf bevredigen met die voeten.[/quote]

Ik probeer me er wat bij voor te stellen maar tot nog toe zie ik er nog niet zo veel bij, of heb ik nu echt te weinig fantasie?

Ik weet niet in hoeverre het toegestaan is om hier mijn gedachten de vrije loop te laten gaan maar ik zie voeten en een mannelijk geslachtsdeel voor ogen die .............. nou ja, hou maar op, ik vind dit echt beetje lachwekkende situatie worden. Misschien is die vrouw beetje heel erg serieus, ook op seksueel gebied? Beetje humor is belangrijk in het leven dus ook op dat gebied valt er echt wel te lachen.[/quote]

Heb je toch niet veel fantasie voor nodig? Hehe, ben dus niet de enige die vind dat het niet veel voorsteld. Juis leuk, keertje wat anders, toch?
En ja, serieus is ze vast en zeker!

sela

Berichtdoor sela » 11 sep 2006 15:06

marma schreef:quote="sela"]het zegt wel wat over die man als ie het van z'n vrouw laat afhangen om wel of niet depressief te worden..

immers, je bent zelf als partner volwassen genoeg om van die plek in de wereld, je thuis, je vrouw of man je relatie, gezin iets moois te maken/op te bouwen?

Hier ben ik het trouwens absoluut NIET mee eens. 't Kan ver gaan hoor, het is echt niet zomaar iets om daar dag in, dag uit mee rond te lopen!!
't Is ook niet zo dat er geen fijne momenten zijn maar om altijd met die gedachten in je achterhoofd rond te lopen, lijkt me behoorlijk frustrerend.[/quote]

maar om je vrouw daar nu de schuld van te geven..
je kunt dingen toch een draai geven en er zelf wat van maken?

sela

Berichtdoor sela » 11 sep 2006 15:14

hu, wat een rare typografie..

Cisca

Berichtdoor Cisca » 11 sep 2006 15:18

't Is ook een apart onderwerp :lol: 'k zou er ook niets voor voelen, 'k kan die vrouw best begrijpen, wel sneu als je voor zoiets al in therapie moet :roll:

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 11 sep 2006 15:37

[quote="Cisca"]'t Is ook een apart onderwerp :lol: 'k zou er ook niets voor voelen, 'k kan die vrouw best begrijpen, wel sneu als je voor zoiets al in therapie moet :roll:[/quote]

Wat een rotopmerking. Kun je niet over oordelen als je zelf niet weet wat het is.

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 11 sep 2006 15:39

[

maar om je vrouw daar nu de schuld van te geven..
je kunt dingen toch een draai geven en er zelf wat van maken?[/quote]

Tja, maar dat wordt ook niet geaccepteerd. Zou een makkelijke oplossing zijn ja...

Cisca

Berichtdoor Cisca » 11 sep 2006 15:41

marma schreef:Wat een rotopmerking. Kun je niet over oordelen als je zelf niet weet wat het is.

Ach 'k heb genoeg in m'n leven meegemaakt, om dit niet als een echt probleem te zien.

Terug naar “Archief”