Moderator: Moderafo's
Markie schreef:essieee schreef:POffffffffffff...heb net defilm gekeken over de kaping van 11 september...krijg steeds meer last van vliegangst!
Ik heb gister een documantaire gezien op discovery over een verongelukte Griekse 737. Is vorig jaar gebeurd. Zal maar niet vertellen wat de conclusie was. Doe ik na de vakantie wel bij leven en welzijn![]()
Ik ben niet echt bang maar mn favoriete bezigheid is het niet bepaald dat vliegen.
Dan moet ik dus nog ff afwachten of ze bij skyeurope genoegen nemen met een id bewijs. Heb geen zin om geld voor een paspoort uit te geven als het niet nodig is.
Heb het normaal toch nooit nodig.
Markie schreef:Jammer dat je niet meegaat Nonno, maar je moet toch keuzes maken soms...
Ik wil wel een paspoort halen maar doe dat het liefst pas op het moment dat het pas nodig is. Het is ook maar 5 jaar geldig toch?
Anders ligt het hier ook maar stof te happen.
Daphne schreef:Markie schreef:Jammer dat je niet meegaat Nonno, maar je moet toch keuzes maken soms...
Ik wil wel een paspoort halen maar doe dat het liefst pas op het moment dat het pas nodig is. Het is ook maar 5 jaar geldig toch?
Je krijgt je paspoort waarschijnlijk niet eens meer op tijd... Bij mij duurde het namelijk 3 weken...
Markie schreef:Jammer dat je niet meegaat Nonno, maar je moet toch keuzes maken soms...
Algemene informatie
Een paspoort is vijf jaar geldig en kan gebruikt worden om te reizen naar alle landen of als identiteitsbewijs. De aanvraag neemt normaliter 5 werkdagen in beslag. Deze termijn kan verkort worden tot 2 werkdagen. Hiervoor zijn dan wel extra kosten verschuldigd. Bij vermissing van een eerder afgegeven reisdocument ligt de verwerkingstijd tussen 10 en 15 werkdagen.
De Nederlandse reisdocumenten bevatten met ingang van 26 augustus 2006 een biometrisch kenmerk, namelijk een gezichtsscan welke in een chip is ingelezen vanaf de door u ingeleverde pasfoto.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 72 gasten