Moderator: Moderafo's
Debor@ schreef:Hehe, de mercury ja, dat is een cool ding. Ben een keer meegeweest. Die wendbaarheid, die moet je niet zien, die moet je voelen
Dit jaar Havendagen weer eens vanaf het water = aanrader! Leuke pic!
Tja, connecties aanknopenSpons schreef:Debor@ schreef:Hehe, de mercury ja, dat is een cool ding. Ben een keer meegeweest. Die wendbaarheid, die moet je niet zien, die moet je voelen
aagh maak me maar even jaloers.... ik zou best eens op zo'n boot de zee op willen .. of zo wie zo de rivier de maas !
Debor@ schreef:Tja, connecties aanknopenSpons schreef:Debor@ schreef:Hehe, de mercury ja, dat is een cool ding. Ben een keer meegeweest. Die wendbaarheid, die moet je niet zien, die moet je voelen
aagh maak me maar even jaloers.... ik zou best eens op zo'n boot de zee op willen .. of zo wie zo de rivier de maas !
Tracht het ook eens in de visserij. Levert ook mooie plaatjes op. Het mooiste is bij flinke wind, die golven die je dan ziet (en voelt!) zijn waanzinnig mooi. Je moet even inburgeren maar dan heb je ook wat
Mooi Marina!
Napoleon schreef:je kunt trouwens als je upload bij Imageshack ook zelf het formaat kiezen, bijvoorbeeld 640x480 pixels (VGA-formaat, en ook de maximaal toegestane breedte hier op het forum).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten