Het mooiste zou dan ook zijn een ruime meerderheid voor het CDA samen met een net iets kleinere PvdA: twee brede volkspartijen.
O, en een kiesdrempel van vijf procent, zodat de kamer vrij blijft van politieke avonturiers.
Moderator: Moderafo's
Raido schreef:De VVD is niet rechts, maar zwabberd wat ietwatrechtsvanhetcentrum, net als de CU ook geen linkse partij is..Optimatus schreef:De CU maakt zich ongeloofwaardig als zij als links-christelijke partij met een rechts-liberale partij coaleert.
rafaell schreef:Optimatus schreef:O, en een kiesdrempel van vijf procent, zodat de kamer vrij blijft van politieke avonturiers.
Niet echt democratisch als je het mij vraagt.
Optimatus schreef:Het mooiste zou dan ook zijn een ruime meerderheid voor het CDA samen met een net iets kleinere PvdA: twee brede volkspartijen.
O, en een kiesdrempel van vijf procent, zodat de kamer vrij blijft van politieke avonturiers.
Marnix schreef:Optimatus schreef:Het mooiste zou dan ook zijn een ruime meerderheid voor het CDA samen met een net iets kleinere PvdA: twee brede volkspartijen.
Dan kan de SGP wel worden opgedoekt.
Optimatus schreef:Even een vraagje aan de criticasters op ons kabinet:
Wij hebben in Nederland de laagste werkloosheid van de hele Europese Unie, zowel onder jongeren als onder minder jongeren. Waarom hoor ik daar nooit eens iets positiefs over van de oppositie?
Mjah, dat is natuurlijk de poten onder je eigen stoel vandaan zagen.Optimatus schreef:Even een vraagje aan de criticasters op ons kabinet:
Wij hebben in Nederland de laagste werkloosheid van de hele Europese Unie, zowel onder jongeren als onder minder jongeren. Waarom hoor ik daar nooit eens iets positiefs over van de oppositie?
Riska schreef:Marnix schreef:Optimatus schreef:Het mooiste zou dan ook zijn een ruime meerderheid voor het CDA samen met een net iets kleinere PvdA: twee brede volkspartijen.
dat betwijfel ik - er is een grotere aanhang van de SGP dan je hier in feite schetst...
PvdA zoekt klapvee
AMSTERDAM - De PvdA is op zoek naar mensen die tijdens de tv-debatten van leider Bos 'klappen en juichen op het juiste moment', zodat tv-kijkers de indruk krijgen dat hij de winnaar is van de verbale strijd met de andere lijsttrekkers.
Voor dat doel zoekt de partij 'vrolijke en onvermoeibare vrijwilligers', zo staat in een vacature op de PvdA-website. De volgens de sociaaldemocraten per abuis geplaatste vacature is ijlings van de site gehaald nadat GeenStijl.nl er de draak mee stak.
Marnix schreef:Optimatus schreef:Het mooiste zou dan ook zijn een ruime meerderheid voor het CDA samen met een net iets kleinere PvdA: twee brede volkspartijen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten