Moderator: Moderafo's
Spons schreef:toch wel erg leuk om te zien dat hier iets gesuggereerd wordt wat bij sommige mede refowebbers als aanstotelijk , cq totaal niet getolereerd wordt !
maar goed, pers zie ik de humor er van in , alhoewel ik me in kan denken dat er mensen zijn die deze humor gezien hun achtergrond niet kunnen waarderen 1
Spons schreef:ik ook niet , maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er niet tegen kunnen als 2 mannen hand in hand zouden lopen met elkaar en daarmee de suggestie, cq indruk kan ontstaan dat het een homo stel is..
Ik maak me daar niet druk om , maar anderen mischien wel, ik kan de grap wel waarderen
* wil ook napoleons handje vasthouden *
mw schreef:dat ze zo'n grap (waar ik overigens geen humor van inzie) niet waarderen betekend nog niet dat ze zich aanstellen.
Dat ze zo'n grap niet waarderen betekend dat niet dat ze homo's als een minderheid beschouwen.
Sorry smurffie, maar de reactie van jou vind ik van weinig inlevingsvermoegen getuigen. Klein beetje inlevingsvermogen is toch niet moeilijk?
Ontopic maar weer...
ik zou me vandaag opgeven, maar er kwam wat tussen wat ik eerst af moet wachten.
. mij dunkt dat je het dan niet over spons hebt. Want spons gaf aan dat hij er geen moeite mee heeft.die minderheid moet zich niet aanstellen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten