Refoweb BBQ

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 07 sep 2006 10:35

Rafaell, poefter! Jij grijpt ook elke gelegenheid tot intiem contact aan he?

rafaell

Berichtdoor rafaell » 07 sep 2006 11:26

:-oo

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 07 sep 2006 12:11

:mrgreen:
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 07 sep 2006 17:39

rafaell schreef:
Napoleon schreef:ah, wellicht kom ik ook :)

Natuurlijk kom jij! Of ben je te verlegen? Ik wil je handje wel vasthouden hoor 8)

je weet dat dat de enige reden is dat ik zou komen 8)
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 07 sep 2006 17:53

Die napoleon hij word er rood van ;)

zie avatar

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 07 sep 2006 19:10

toch wel erg leuk om te zien dat hier iets gesuggereerd wordt wat bij sommige mede refowebbers als aanstotelijk , cq totaal niet getolereerd wordt !

maar goed, pers zie ik de humor er van in , alhoewel ik me in kan denken dat er mensen zijn die deze humor gezien hun achtergrond niet kunnen waarderen 1 :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 sep 2006 19:41

Spons schreef:toch wel erg leuk om te zien dat hier iets gesuggereerd wordt wat bij sommige mede refowebbers als aanstotelijk , cq totaal niet getolereerd wordt !

maar goed, pers zie ik de humor er van in , alhoewel ik me in kan denken dat er mensen zijn die deze humor gezien hun achtergrond niet kunnen waarderen 1 :wink:

Wat nú weer?

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 07 sep 2006 20:00

wat het weer nu is.. eh regen en donker :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 sep 2006 21:03

Spons schreef:wat het weer nu is.. eh regen en donker :mrgreen:

donker heeft niets met het weer te maken..het is avond, spons 8)

En wat bedoelde je nu uiteindelijk? Ik zie namelijk geen enkel probleem aangaande de grap waar jij op doelt :)

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 07 sep 2006 21:06

ik ook niet , maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er niet tegen kunnen als 2 mannen hand in hand zouden lopen met elkaar en daarmee de suggestie, cq indruk kan ontstaan dat het een homo stel is..

Ik maak me daar niet druk om , maar anderen mischien wel, ik kan de grap wel waarderen

* wil ook napoleons handje vasthouden * :P

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 sep 2006 21:10

Spons schreef:ik ook niet , maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er niet tegen kunnen als 2 mannen hand in hand zouden lopen met elkaar en daarmee de suggestie, cq indruk kan ontstaan dat het een homo stel is..

Ik maak me daar niet druk om , maar anderen mischien wel, ik kan de grap wel waarderen

* wil ook napoleons handje vasthouden * :P

Die minderheid moet zich niet aanstellen. Over hetero's ook genoeg grappen en daar wordt niet over geklaagd. Ik heb al vaker gezegd; Behándel homo's niet als een minderheid, het zijn gewóne mensen. En ik denk dat je ze daarmee gelukkiger maakt dan al dat zielige gedoe over grappen die niet gemaakt mogen worden.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 07 sep 2006 21:13

dat ze zo'n grap (waar ik overigens geen humor van inzie) niet waarderen betekend nog niet dat ze zich aanstellen.
Dat ze zo'n grap niet waarderen betekend dat niet dat ze homo's als een minderheid beschouwen.
Sorry smurffie, maar de reactie van jou vind ik van weinig inlevingsvermoegen getuigen. Klein beetje inlevingsvermogen is toch niet moeilijk?

Ontopic maar weer...
ik zou me vandaag opgeven, maar er kwam wat tussen wat ik eerst af moet wachten.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 sep 2006 21:27

mw schreef:dat ze zo'n grap (waar ik overigens geen humor van inzie) niet waarderen betekend nog niet dat ze zich aanstellen.
Dat ze zo'n grap niet waarderen betekend dat niet dat ze homo's als een minderheid beschouwen.
Sorry smurffie, maar de reactie van jou vind ik van weinig inlevingsvermoegen getuigen. Klein beetje inlevingsvermogen is toch niet moeilijk?

Ontopic maar weer...
ik zou me vandaag opgeven, maar er kwam wat tussen wat ik eerst af moet wachten.

MW, begrijp jij wel wat ik zeg, eigenlijk?
Je leest verkeerd, en voornamelijk; behandel ze als gewone mensen; daarmee suggereer ik dus dat ze niets meer of minder zijn en dús ook als zodanig behandeld wensen te worden. oke; in jouw termen; homo's zijn lieve mensen en ik vind dat ook. Zo duidelijk?

heeft niets met inlevingsvermogen te maken.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 sep 2006 21:30

bovendien; mijn reactie was voornamelijk op Spons gericht, die 'stelde zich aan' over de grap, waarvan ik vond dat er niets mis mee was.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 07 sep 2006 21:33

volgens mij lees jij verkeerd. Spons vraagt of er rekening gehouden kan worden. Begin jij een verhaal over stoppen met aanstellen en over hoe homo's te behandelen. Waarmee ik niet zeg dat ik je daarin ongelijk geef. Alleen is dat nu totaal niet op zn plek. Ik houd het erop dat je totaal de bedoeling van mijn posting niet snapt. En daar laat ik het bij. Verder ga ik niet offtopic reageren hier.

je zei:
die minderheid moet zich niet aanstellen
. mij dunkt dat je het dan niet over spons hebt. Want spons gaf aan dat hij er geen moeite mee heeft.

Hier laat ik het bij. Verder ga ik niet offtopic reageren hier.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Terug naar “Archief”