Markie schreef:Cybercurse schreef:Eigenlijk zit ik nu al weer et wachten op een nieuwe 'bom' van boeken'lezer'. Ik merk namelijk dat hij dat steeds doet. Hij gooit er een harde stelling in en floept dan weer weg...
Ach, ik wil het ook wel doen hoor
Stelling: homosexualiteit is smerig en verwerpelijk!
Helemaal mee eens!
Mensen met dat soort gevoelens proberen vaak allerlei uitvluchten te zoeken en het zo te draaien dat het wel mag, maar de bijbel is er ook overduidelijk over dat het niet mag. Er staat zelf dat praktiserende homo's de doodstraf verdienen. Sodom en Gommora zijn om die reden ook verwoest namelijk.
Mensen met zulke gevoelens zijn mij goed en best, ik ken er ook verschillende, als ze het maar niet in praktijk brengen en zeker niet op iemand projecteren die er niets van moet hebben. Laat ze het maar lekker voor zich houden.
Als ik die beelden zie van die homo's op die bootjes in de Amsterdamse grachten krijg ik al kotsneigingen!
Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar dit is wel van het smerigste soort in elk geval.
Markie, je begint je relaas helaas al verkeerd, en dat bewijs je door in je laatste post neer te zetten dat je het met name tegen praktiserende homo's hebt. Want homosexualiteit is weer anders dan het praktiseren ervan.
Daarnaast trap je medebroeders en -zusters de grond in door ze neer te zetten als smerig. Als ik jouw doelgroep bespreek, en ik zet jou neer als smerig zul je daar ook over vallen. Misschien niet vanwege mijn mening, maar wel hoe je het neerzet. Dat we verschillende meningen hebben is oké, Denkertje wil ook echt niet bereiken dat we na talloze pagina's over homofilie alle neuzen dezelfde kant op staan. Dat gaat domweg niet. Is ook geen probleem, als we elkaar maar respecteren in hoe we zijn. En eerlijk gezegd is dat de laatste pagina's even zoek. Niet alleen jij, maar Denkertje ging zelf ook in de fout tegenover Boekenlezer.
Vervolgens komt er (terecht) een bericht van Optimatus of je eerst wil denken en daarna pas gaat posten ipv andersom, want als je je bericht een paar keer leest had je het vast niet zo neergezet. Zo ja, dan wil ik je graag die tip meegeven of je eerst even bekijkt of je met je bericht niet mensen schaadt en kwetst. Ik vraag dus niet of je je mening wilt veranderen, want nogmaals daar wil ik niet aan komen. Maar ik wil wel wederzijds respect en geen denigrerende beschimpingen.
Verder wil ik je ook vragen of je kritiek die je krijgt niet wilt zien als een belediging naar jouw persoon. Kritiek kan ook opbouwend zijn. De manier zoals jij reageert is in de vorm van wat-je-zegt-ben-je-zelf, en dat getuigt ervan dat je kritiek ziet als belediging, terwijl alleen op een nette manier wordt gevraagd of je je schrijfstijl wilt aanpassen.
Noem me vervelend, een bemoeial, kom maar gerust aan met opmerkingen als "wie ben jij, ik ken jou niet". Ga je gang, ik heb even mijn zegje gedaan. Ik hoop in alle netheid, als je het er niet mee eens bent hoor ik dat graag.
M vr Grt
Abdijbiertje