Denkertje21 schreef:Smurffie schreef: Niet beledigend bedoeld, maar zie je het verschil? Jij maakt je druk om roken, anderen om het (in hun ogen) zondige gemeenschap met een mannelijke partner.
Nee, ik maak me er niet druk om, dat doen de rokers dus. Ik probeer alleen de mensen die roken een eerlijk antwoord te laten geven op de vraag of zij vinden dat een christen kan roklen terwijl hij weet dat hij daarmee zijn lichaam beschadigt en z'n leven met gemiddeld 16 jaar verkort.
En dat ik homo ben, bepraten we geloof ik, ik een ander topic...
Nee, dat bespreken we hier, en nu. Wat ik ermee wil zeggen; Hoeveel moeite heeft het je gekost om er voor uit te komen? Hoeveel tegengas heb je gehad? Veel ws. Het was ongetwijfeld een worsteling..en waarom? Omdat mensen van mening waren dat het een zonde was, nietwaar? Datzelfde geldt voor roken. Weet je hoe vaak ik al heb geprobeerd om te stoppen? Weet je hoe vaak er naar mn hoofd gesmeten wordt dat het slecht is, dat ik moet stoppen?
Jij bent homo, mijn zegen heb je. Mag ik dan nu in alle rust een sigaret opsteken?
Tja, oke, jij bent als homo geboren, ik ben niet geboren met een peuk in mn gezicht, dat is het enige verschil