Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:Yep! Toen ik gezond ben gaan eten (Herbalife 's morgens, geen snacks en snoep meer) merkte ik echt zo veel veranderingen! Dingen die ik eerst heel lekker vond heb ik nu totaal geen behoefte meer aan! Maar lekkere fruitshakes of -sappen vind ik nu heerlijk!
Funlover schreef:rosalie83 schreef:Yep! Toen ik gezond ben gaan eten (Herbalife 's morgens, geen snacks en snoep meer) merkte ik echt zo veel veranderingen! Dingen die ik eerst heel lekker vond heb ik nu totaal geen behoefte meer aan! Maar lekkere fruitshakes of -sappen vind ik nu heerlijk!
Lachen is dat he. Ik heb dan gewoon een andere etensstijl aangenomen. Niets met herbalife ofzo. Maar eerst at ik alleen witbrood. Nu kank me niet voorstellen dat ik dat ooit zo lekker vond. Zit nu aan het donkerste brood dat er bijna te vinden is. En fruit...daar kick ik ook enorm op!
Funlover schreef:Lachen is dat he. Ik heb dan gewoon een andere etensstijl aangenomen. Niets met herbalife ofzo. Maar eerst at ik alleen witbrood. Nu kank me niet voorstellen dat ik dat ooit zo lekker vond. Zit nu aan het donkerste brood dat er bijna te vinden is. En fruit...daar kick ik ook enorm op!
L'être extraterrestre schreef:Op mijn werk zijn ze helemaal gek van afvallen. (ik word gek van hen) Iemand gebruikte ook Herbalife. En viel af. Vervolgens was ze er mee gestopt, lichter geworden (portomonnee ook dus) en ze kwam weer een paar kilo aan. Niet alleen zij, allemaal van die groep.
Lekker verspild dan. Dat kun je beter uitgeven aan een goede diëtiste.
Moontjuh schreef:als je gewoon oplet met wat je eet, en nie snoep
val je ook al af, zonder dieetist en herballife
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten