Moderator: Moderafo's
TheShadow schreef:T. Lindeman schreef:Herman Finkers word hier vaak geciteerd![]()
waarom nooit Hans Teeuwen?
Hans teeuwen moet het hebbnen van shockerende grappen. HF heeft doordachte grollen!
peentje schreef:TheShadow schreef:T. Lindeman schreef:Herman Finkers word hier vaak geciteerd![]()
Hans teeuwen moet het hebbnen van shockerende grappen. HF heeft doordachte grollen!
Hans Teeuwen vind ik een onbehouwen lompe zak, en Herman Finkers is een mislukte twentenaar, ook dit is een grapje.![]()
Persoonlijk vind ik Najib Amhali een vent met ecchte mannenhumor, maar dat zullen ze wel nietallemaal vinden.
Smurffie schreef:peentje schreef:TheShadow schreef:T. Lindeman schreef:Herman Finkers word hier vaak geciteerd![]()
Hans Teeuwen vind ik een onbehouwen lompe zak, en Herman Finkers is een mislukte twentenaar, ook dit is een grapje.![]()
Persoonlijk vind ik Najib Amhali een vent met ecchte mannenhumor, maar dat zullen ze wel nietallemaal vinden.
Zowel Herman finkers als Najib kan ik beiden érg waarderenHans Teeuwen is grof, ik mag hem niet zo..
Theo Maassen schijnt goed te zijn..iemand die hem kent?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten