Moderator: Moderafo's
André schreef:Ik ook, ik ken ook vrouwen die mijn humor niet begrijpenrosalie83 schreef:TheShadow schreef:Als het mannenhumor is geeft dat juist aan dat vrouwen daar niet om kunnen lachen, anders zou het humor heten.
Ik ken mannen met humor waar ik wel om kan lachen, is te droog ofzo hoor ik wel eens mompelen.
rafaell schreef:Ja, ga lekker zitten breien stelletje huismoeders en laat ons met rustKunnen jullie dan nooit uit onze buurt blijven
Misschien vervelen ze zich ff, wie weet zo vlak voor het eten.rafaell schreef:Ja, ga lekker zitten breien stelletje huismoeders en laat ons met rustKunnen jullie dan nooit uit onze buurt blijven
TheShadow schreef:André schreef:Ik ook, ik ken ook vrouwen die mijn humor niet begrijpenrosalie83 schreef:TheShadow schreef:Als het mannenhumor is geeft dat juist aan dat vrouwen daar niet om kunnen lachen, anders zou het humor heten.
Ik ken mannen met humor waar ik wel om kan lachen, is te droog ofzo hoor ik wel eens mompelen.
er zijn boekenplanken vol geschreven over de verschillen in humor tussen de twee sexen. mijn ervaring leert dat mannen sneller mensen aan het lachen krijgen dan vrouwen.
Corine schreef:TheShadow schreef:André schreef:Ik ook, ik ken ook vrouwen die mijn humor niet begrijpenrosalie83 schreef:TheShadow schreef:Als het mannenhumor is geeft dat juist aan dat vrouwen daar niet om kunnen lachen, anders zou het humor heten.
er zijn boekenplanken vol geschreven over de verschillen in humor tussen de twee sexen. mijn ervaring leert dat mannen sneller mensen aan het lachen krijgen dan vrouwen.
Uitzonderingen daargelaten vergeet je erbij te zetten..
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 62 gasten