Is het nu wat duidelijker?
Het lijkt nu net alsof ik er de hele dag over zit te zaniken, maar ik heb het er buiten internet om nooit over eigenlijk.

Moderator: Moderafo's
L'être extraterrestre schreef:Ik heb een reumatische auto-immuun aandoening, en in mijn geval valt die mijn bloedplaatjes aan zodat ik weinig tot geen bloedplaatjes heb. Dat kan redelijk onder controle worden gehouden met prednison, maar aangezien dat een middel is wat ook heel slecht voor je is, willen we daar vanaf. Bovendien als de dosis zakt tot 5 mg per dag, gaat het alweer verkeerd met de bloedplaatjes. Zodoende krijg ik een bepaald medicijn, peperduur en met eveneens een hoop vervelende bijwerkingen, maar we zien wel. Ik moet aanstaande woensdag om 11 uur in het ziekenhuis zijn, en dan is het net de eerste schooldag. Op mijn nieuwe school. Kan ik nietDat is op zich wel jammer.
Is het nu wat duidelijker?
Het lijkt nu net alsof ik er de hele dag over zit te zaniken, maar ik heb het er buiten internet om nooit over eigenlijk.
L'être extraterrestre schreef:Nee, dat is niet erg! Ik vind het juist prettig om het er over te hebben zonder dat mensen mijn gezicht zien. In het echte leven 'schaam' ik me er ook voor. Door alle blauwe plekken lijkt het alsof ik zwaar mishandeld word. En mijn wit/paars/rode vingers zijn ook niet zo leuk om te zien. Sowieso moet ik alles op school uit gaan leggen. Waarom ik er vaak niet ben. Waarom ik niet meegym. Daar baal ik van
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten