Moderator: Moderafo's
mw schreef:..en ik ben gister tante gewordenvan een heel lief neefje...
en ik moest van mn schoonzus zeggen dat ze niemand aanraad om in 3 uur tijd te bevallen
Corine schreef:rosalie83 schreef:Pffff 'k ben blij dat ik geen baby heb!
Hehehe, een baby hebben is hartstikke leuk, en het krijgen, tja, dat ben je zoooo weer vergeten..
Toch?
Corine schreef:Bij ons doet de huisarts het ook maar ik kreeg natuurlijk precies in het weekend weeen dus had ik een vreemde. Dat vond ik niet echt super maar ja, hij stuurde me naar het ziekenhuis omdat het niet opschoot. Achteraf denk ik wel eens dat hij geen zin had om nog een keer voor niks naar een ander dorp te rijden..
In het ziekenhuis had ik echt een topwijffie als verloskundige maar toch hoop ik deze keer wel thuis te bevallen..
Okay, dit was weer errug offtopic..
Lalage schreef:Waarom niet in 3 uur bevallen? Lijkt me toch beter dan 24 uur liggen puffen.
*Annet* schreef:Wat lief Andrea! Vooral die met dat duimpje in d'r mondje!
Corine schreef:rosalie83 schreef:Pffff 'k ben blij dat ik geen baby heb!
Hehehe, een baby hebben is hartstikke leuk, en het krijgen, tja, dat ben je zoooo weer vergeten..
Toch?
rosekapje schreef:Koorts, heel erg verkouden en zit helemaal vol, wil niet eten (m.i. is hij dan echt ziek) benauwd, wat resulteerd in slecht slapen. Hij is zo hees dat hij bijna zijn stem kwijt is (klinkt erg zielig).
Ondertussen is hij aan de Bisolvon, neusspray en zetpillen, nu maar hopen dat het helpt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten