Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 aug 2006 08:33

Hey anders ga je gewoon lekker msn-en met je streekgenoot Raafje.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

rafaell

Berichtdoor rafaell » 22 aug 2006 08:37

We zullen een staakthetvuren in acht nemen tot een week voor de volgende confrontatie 8)

Oké, iets nieuws. Laten we het over cabaret hebben. Wie is je favoriete cabaretier en waarom?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 aug 2006 08:39

rafaell schreef:We zullen een staakthetvuren in acht nemen tot een week voor de volgende confrontatie 8)

Oké, iets nieuws. Laten we het over cabaret hebben. Wie is je favoriete cabaretier en waarom?

Zal ik maar niks zeggen? ;) :P :lol:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 22 aug 2006 08:41

Als je weer niks inhoudelijks op te merken hebt dan heb ik liever dat je niks zegt inderdaad 8) Verder ben je ook nog eens geen man.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 aug 2006 08:45

rafaell schreef:Als je weer niks inhoudelijks op te merken hebt dan heb ik liever dat je niks zegt inderdaad 8) Verder ben je ook nog eens geen man.

Ik plaag je maar...! ;)

Ben je nog boos op me? :(

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 aug 2006 08:45

Niet zo lelijk Raafje!!

Cabaretier? Vroeger was dat Herman Finkers. Ik vind Theo Maassen echt geweldig, met name het Henk van de Tillaert stuk. Verder heb ik veel plezier met Najib, met Freek en de Vliegende Panters
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

rafaell

Berichtdoor rafaell » 22 aug 2006 08:52

rosalie83 schreef:
rafaell schreef:Als je weer niks inhoudelijks op te merken hebt dan heb ik liever dat je niks zegt inderdaad 8) Verder ben je ook nog eens geen man.

Ik plaag je maar...! ;)

Ik plaag je enkel terug 8) En natuurlijk ben ik niet boos, dat ben ik ook nooit geweest, ik zou niet weten waarom :wink:

Herman Finkers is erg fijn idd :) Toch wel een van mijn favorieten, net als Harrie Jekkers. Verder is Hans Teeuwen geweldig, vooral zijn mimiek, maar hij vloekt helaas nogal in zijn shows. 'Hurken in de berm' van Sjaak Bral is ook een aanrader, net als de shows van Najib. Straks ga ik even 'mannen met vaste lasten' van Van Muiswinkel & Van Vleuten kijken.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 aug 2006 08:55

rafaell schreef:
rosalie83 schreef:

Ik plaag je maar...! ;)

Ik plaag je enkel terug 8) En natuurlijk ben ik niet boos, dat ben ik ook nooit geweest, ik zou niet weten waarom :wink:

Herman Finkers is erg fijn idd :) Toch wel een van mijn favorieten, net als Harrie Jekkers. Verder is Hans Teeuwen geweldig, vooral zijn mimiek, maar hij vloekt helaas nogal in zijn shows. 'Hurken in de berm' van Sjaak Bral is ook een aanrader, net als de shows van Najib. Straks ga ik even 'mannen met vaste lasten' van Van Muiswinkel & Van Vleuten kijken.

Mm, gelukkig maar! ;)

OK ik zeg er 1 dingetje over; ik vind Najib enorm cool!

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 aug 2006 08:56

Harrie Jekkers Roeleert inderdaad.
wbt. Van Muiswinkel en van Vleuten. Errug serk en mannen met vaste lasten is zeker een toppertje

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 22 aug 2006 09:39

De mannen van de radio vind ik ook erg mooi, met als uitschieter "de Plant" :D

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 22 aug 2006 14:41

Mag ik hier ook even de naam Poelmo noteren? 8) (Hans Teeuwen, Pieter Bouwman, Gert-Jan van Leeuwen)
Zo'n beetje hetzelfde als Mannen v.d. Radio, maar dan nog iets harder. Soms té hard.
Najib moet ik het meeste nog van zien, maar het staat inmiddels op mijn pc en Veni, Vidi, Vici vind ik iig geniaal :)

Hiep hiep hiep hiep hoera Henk! Chapeau chapeau chapeau! Wat ben jij toch sympathiek, Henk!
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 22 aug 2006 14:43

Henk! Schitterend ja!! :mrgreen:

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 22 aug 2006 14:44

Een vrouw met óógschaduw! en máscàrà! :mrgreen:
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 22 aug 2006 14:48

Meesterlijk.

Ik wil Paul van Vliet toch ook even in het rijtje plaatsen. Met name zijn typetjes: Majoor Kees en Bram uit de commune zijn geweldig :)

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 aug 2006 15:46

Hiep hiep hiep hiep hoera Henk! Chapeau chapeau chapeau! Wat ben jij toch sympathiek, Henk!

Henkie Penkie! Bloedsbroeder...

Terug naar “Archief”