Annemieke86 heeft een huis !! :D

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 21 aug 2006 13:36

Alwin schreef:Het kan zeker wel zo snel maar als je nog zo jong ben en dan al zo snel trouwt zal het wel hard werken worden om je relatie goed te houden.

Ehm, jij bent toch ook jong en snel getrouwd...[/quote]

ik denk dat hij dan ook hard aant werk is.

volgens mij is voor iedereen getrouwd zijn hard werken!

Alwin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 21 aug 2006 13:37

Lalage schreef:
Alwin schreef:Het kan zeker wel zo snel maar als je nog zo jong ben en dan al zo snel trouwt zal het wel hard werken worden om je relatie goed te houden.

Ehm, jij bent toch ook jong en snel getrouwd...

Ik ben niet zo snel getrouwd hoor. Wij zijn getrouwd nadat wij ruim 2 jaar een relatie hadden. Dat is toch niet zo snel of wel??

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 21 aug 2006 13:45

Alwin schreef:
Lalage schreef:

Ik ben niet zo snel getrouwd hoor. Wij zijn getrouwd nadat wij ruim 2 jaar een relatie hadden. Dat is toch niet zo snel of wel??

dan pas jij wel samen met Annemieke in één topic: snel trouwen... ik zou maar hard gaan werken!
Laatst gewijzigd door tweetietwee op 21 aug 2006 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 aug 2006 13:46

Gaat iedereen op refoweb zo snel trouwen??

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 aug 2006 13:47

Ja, iedereen trouwt hier na 1 jaar verkering op z'n 20e. 8)

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 21 aug 2006 13:48

:mrgreen:

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 21 aug 2006 13:49

als je langer of later verkering wil moet je ontheffing aanvragen :mrgreen:

kijk maar naar lalage, maar die moet nu ook snel :)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 aug 2006 13:53

Whaha lachen!

;)

Hoe dan ook, als het goed zit, zit het goed!

Moet iedereen lekker zelf besluiten!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 aug 2006 14:17

Vier jaar is misschien wel wat te lang. Twee jaar is prima hoor Alwin ;) Alleen hadden wij na ongeveer 2 jaar een crisis, dus ik ben blij dat wij toen geen bruiloft hadden gepland. En nu gaat het heel goed, zijn we lekker verliefd, dus dat trouwt vast lekker :)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 aug 2006 14:22

Lalage schreef:Vier jaar is misschien wel wat te lang. Twee jaar is prima hoor Alwin ;) Alleen hadden wij na ongeveer 2 jaar een crisis, dus ik ben blij dat wij toen geen bruiloft hadden gepland. En nu gaat het heel goed, zijn we lekker verliefd, dus dat trouwt vast lekker :)

Dat trouwt zeker lekker! ;)

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 21 aug 2006 20:18

tweetietwee schreef:
Alwin schreef:
Lalage schreef:

dan pas jij wel samen met Annemieke in één topic: snel trouwen... ik zou maar hard gaan werken!
Sorry dat ik het zeg, maar dat komt voor mij persoonlijk een beetje negatief over... snel trouwen = hard werken?? Ik ben hard aan het bereken voor onze financiele plaatje en wij moeten het prima kunnen redden. We hoeven niet onze benen uit het lijf te werken maar alles zomaar kunnen kopen zit er ook niet in. Sorry als het niet zo is, maar zelf vind ik dit negatief over komen :oops: :(
Afbeelding

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 21 aug 2006 20:38

Trek het je niet aan. :wink: Over dit onderwerp kun je alleen maar voor jezelf praten. Jullie zullen deze beslissing heus niet zomaar gemaakt hebben, en waarschijnlijk zijn jullie er dan ook aan toe. En ik zou het nooit doen. :) Daarom, dit is heel persoonlijk. Ik wens je veel suc6 en geluk in de toekomst! 8>)

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 21 aug 2006 20:44

marina87 schreef:Trek het je niet aan. :wink: Over dit onderwerp kun je alleen maar voor jezelf praten. Jullie zullen deze beslissing heus niet zomaar gemaakt hebben, en waarschijnlijk zijn jullie er dan ook aan toe. En ik zou het nooit doen. :) Daarom, dit is heel persoonlijk. Ik wens je veel suc6 en geluk in de toekomst! 8>)
thnx :D 8) je fleurt mij weer helemaal op :mrgreen: daarom blijf ik gewoon lid ondanks ik verhuis :wink:
Afbeelding

rafaell

Berichtdoor rafaell » 21 aug 2006 21:20

tinos schreef::mrgreen:

Ja lach maar jongen, jij bent al te laat 8) Als je nu nog een jaar verkering moet hebben dan kun je namelijk al niet meer op je twintigste trouwen 8)

Alwin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 21 aug 2006 22:36

Annemieke86 schreef:
tweetietwee schreef:
Alwin schreef:
Lalage schreef:

Sorry dat ik het zeg, maar dat komt voor mij persoonlijk een beetje negatief over... snel trouwen = hard werken?? Ik ben hard aan het bereken voor onze financiele plaatje en wij moeten het prima kunnen redden. We hoeven niet onze benen uit het lijf te werken maar alles zomaar kunnen kopen zit er ook niet in. Sorry als het niet zo is, maar zelf vind ik dit negatief over komen :oops: :(

Ik bedoelde dat harde werken vooral hard werken aan je relatie. Ik zeg niet dat als je jong trouwt dat je het dan financieel niet kan redden ik weet zeker dat dit wel kan.

Ik hoop voor jullie ook dat jullie het kunnen financieel gezien dat je niet alle 2 full time hoeft te werken. Dit levert anders namelijk geestelijk zo'n druk op dat het voor je relatie niet goed is.

Ik bedoelde dat werken dus vooral aan je relatie werken want er komt in zo'n periode veel op je af en dan vergeet je elkaar soms te laten merken wat je vind.

Terug naar “Archief”