Maar het lijkt me geen onmogelijk doel, het ligt mijn inziens niet alleen aan je lichaam, ook hoe je tegen je lichaam aankijkt!
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Hippieblijhoofd schreef:ghe dat heb ik ookiedereen vind me dun en heb ook een te laag BMI dus dat klopt wel, maar die bóvenbenen..!
Vrouwen zeuren áltijd over hun bovenbenen.En er is niets mis met gevulde (boven)benen.
Aragorn schreef:Volgens mij heeft dat ook het eea te maken met de manier waarop je loopt en de stand van je benen in het bekken oid. Bij mijn vriendin komen ze ook tegen elkaar aan en ik geloof niet dat iemand zou willen beweren dat zij dikke bovenbenen heeft.
Smurffie schreef:Aragorn schreef:Volgens mij heeft dat ook het eea te maken met de manier waarop je loopt en de stand van je benen in het bekken oid. Bij mijn vriendin komen ze ook tegen elkaar aan en ik geloof niet dat iemand zou willen beweren dat zij dikke bovenbenen heeft.
Bij haar?Hm, dat is haar manier van lopen denk ik dan. Ze is sowieso erg slank (heupen enzo, dus benen automatisch meer bij elkaar)
![]()
Anyway, ik heb een heel andere bouw, en als mijn benen tegen elkaar aankomen, is er iets niet goed, m.i.
Aragorn schreef:Smurffie schreef:Aragorn schreef:Volgens mij heeft dat ook het eea te maken met de manier waarop je loopt en de stand van je benen in het bekken oid. Bij mijn vriendin komen ze ook tegen elkaar aan en ik geloof niet dat iemand zou willen beweren dat zij dikke bovenbenen heeft.
Bij haar?Hm, dat is haar manier van lopen denk ik dan. Ze is sowieso erg slank (heupen enzo, dus benen automatisch meer bij elkaar)
![]()
Anyway, ik heb een heel andere bouw, en als mijn benen tegen elkaar aankomen, is er iets niet goed, m.i.
Daarom, het is ws vooral de bouw. En de dikte van jouw bovenbenen is me nog nooit opgevallen, dus dat zie je ws alleen maar op het strand en in bed. En aangezien je geen vriend hebt, het hier weinig strandweer is en jij toch altijd moet werken heeft niemand er last van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten