scrabbooking

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 16 aug 2006 21:16

Ah, geweldig, scrappen! Ik doe niet liever, stop -te- veel vrije tijd erin! Gebruik veelal materiaal wat ik overal vandaan haal... je kunt er zoveel voor gebruiken.

Zodra ik een foto zie, ga ik in mn hoofd al een beeld vormen hoe je die op zou kunnen plakken (klinkt aardig gestoord :wink: )

Ben nu bezig met een vriendinnen boekje voor mn vriendin die gaat trouwen.. erg leuk, maar moeilijk om stil te houden. Zij werkt in een hobbywinkel, en ik vraag nog wel eens het een en ander aan haar, kan nu dus niet :?

Moet je eens een dag op de scrapboookbeurs gaan lopen.. wat je dan niet allemaal ziet! Hebzucht wordt dan onmiddelijk geboren :wink:

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 16 aug 2006 21:20

@ Cis
Hm.. dat is ook wel leuk inderdaad!

Wil je sowieso de voorste pagina doen? Dan zie je gelijk mijn voorliefde voor de lintjes en de splitpennen.. En de letters van de stans ;)
Als Erik en Gerdien het goed vinden, hun foto ook?
'T is dat ik me schaam voor die foto van mij waar ik kei hard lachend op sta, maar het is wel een goed voorbeeld wat je gewoon met karton kan doen (die golven en daarop dat bootje ;))..
Naja, je kijkt maar wat jou het beste lijkt :D

Misschien is dat op de tafel uitspreiden toch wel een idee ;)

@ Ann
Jaa die scrapbeurzen.. geweldig! Is het niet een geweldige hobby..
Wat je zegt over die foto, en dat je dan gelijk een beeld hebt. Inderdaad. Soms heb ik gewoon dat ik een foto zie, en dat ik gelijk weet wat voor lay out ik er bij wil (denkt aan foto van erik en gerdien..)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 16 aug 2006 21:27

De voorste pagina geeft inderdaad een mooi beeld :wink:
Morgenmiddag komt Gerdien, 'k zal het haar vragen 8)
Die van jou doe ik dan ook apart, verder een aantal op één foto, dan is men niet echt herkenbaar denk ik !:)

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 16 aug 2006 21:30

Dat is een goed plan! Al mag die van mij ook wel bij die anderen die op één foto komen, al mijn vullingen zijn te tellen ;)

Alvast dank je wel Cis, echt lief!
Als het teveel werk is, of wat, moet je 't niet doen he?

Cisca

Berichtdoor Cisca » 16 aug 2006 21:39

Alvast graag gedaan, dat is zo gepiept hoor :D

Een je vullingen, tja dan had je die foto van april kunnen nemen :lol:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 16 aug 2006 23:59

Ik vind het goed hoor!

Heb het nog niet gezien maar als ik Cisca er zo over hoor moet het wel erg mooi geworden zijn. Morgen ga ik het in het echt bekijken ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 17 aug 2006 13:18

ik ben dus van plan om naar zo'n beurs te gaan, nu ik jullie reacties heb gelezen wil ik dat dus ook een keer naar toe zijn gegaan.

wij hebben in papendrecht geen echte scrapbook winkel. ik heb bu ook wat op internet besteld. dus ben benieuwd.maark ga zeker naar een beurs toe..
- 4.5 kilo
aye voel me licht worde!!!

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 17 aug 2006 15:18

Goed plan! En anders is het ook echt leuk om eens naar een scrapbookwinkel toe te gaan ;)

Ik noemde gister De Creatie in Veghel al, Paper and Pictures in Doorn is ook een heel leuke winkel.
In Heesch schijnt ook een geweldige scrapbookwinkel te zitten, heb ik gehoord ;)

Ik heb even aan mijn zus gevraagd over een stanstang en de Pipoos, ze hebben daar maar één soort tang (sissix o.i.d..).
Wij komen wel eens in een winkel hier in de buurt, de eigenaresse heeft er spijt van dat ze haar stansgeval van dat merk gekocht heeft.. Maar goed, dat is haar mening, ik weet er verder weinig van ;)

Weet je al naar welke beurs je gaat?

In het algemeen, is er iemand die veel stempels gebruikt met het scrappen?

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 17 aug 2006 16:04

ik weet nog niet naar welke beurs ik ga.. er is er in binnenkort in eindhoven dacht ik... maar kga gewoon ffies rondneuzen op internet, en dan kom ik wel het een en ander tegen denk ik.

ben net naar de pipoos geweest maar hebben ze niet egt van die stantangs wat ik zoek, wel waar je de woorden zelf in kan zetten. en voor derest alleen voor baby's dus nie wak zoek.

jammer dat die winkels niet dicht by my in de buurt zitten woon zelf in papendrecht= by dordrecht.
- 4.5 kilo

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 aug 2006 17:12

bij de action liggen ook scala's van die zooi en je kan ook van doe het zelf pakketten kaart maken.. gebruiken voor scrap

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 17 aug 2006 19:01

Hier ben ik nu mee bezig! :P

Afbeelding

Afbeelding

Gebruik veel kraaltjes, kom ook ook nog eens een beetje door die rommel heen :wink:

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 17 aug 2006 19:20

ziet er erg leuk uit ann. ik vin het ook erk leuk om met knoopjes en strikjes te werken.
- 4.5 kilo

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 18 aug 2006 13:55

Haha, ik ook :D
Wat een leuke sluiting van het album Ann! Kun je dat gewoon in de winkel kopen, of heb je een jas gesloopt? ;)

Cisca heeft de foto's gemaakt, hier vast enkele (voor de overige wil ik eerst even weten of de mensen die er op staan het ook goed vinden):
De voorpagina van het albumpje, een chip, en lintjes! Het hart is een splitpen. Dit zijn trouwens de letters die wij bij het stansapparaat hebben ;)
Afbeelding

Dit is eigenlijk één van mijn favorieten. Ik vind de achtergrond geweldig mooi bij de foto staan.. Het is een stempel van swirls die wij vaak voor een achtergrond gebruiken. Stempelen met een soort van kleurloze inkt, gelijk embossingpoeder erover en maar laten drogen.
Afbeelding

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 18 aug 2006 19:48

Houtje touwtje sluiting.. kun je in de winkel kopen.. Maarre.. bij mij komtie van n vest van mn oma af 8)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 19 aug 2006 08:44

Het boek is echt super mooi geworden Mariekje88!
Van de week heb ik hem gezien. Ook die foto die je hier post van Optimatus en mij vind ik erg mooi geworden zo.
Mijn complimenten!! d:)b
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”