Moderator: Moderafo's
rafaell schreef:Wat zien jullie trouwens exact als sex? Om elkaar te begrijpen is het belangrijk af te spreken wat exact onder de noemer 'sex' valt. Enkel genitale gemeenschap? Of ook orale sex? Als het laatste ook onder de noemer sex zou vallen zou ik in principe al getrouwd zijn terwijl ik zelf niet echt het idee heb iets verkeerd gedaan te hebben, overigens ben ik ook niet tegen genitale gemeenschap voor het huwelijk.
(van harte welkom Zuss en een goede tijd hier gewenst)
Zuss schreef:Mogguh
@ Jort; Wat sexuele ervaring toevoegt? Ik kan alleen maar voor mezelf spreken natuurlijk, maar ik ben blij met mijn ervaringen. (zowel de positieve als de negatieve) Daardoor weet ik 'wat er te koop is' en wist ik bijvoorbbeeld dat mijn nu niet bgepaald een goede minnaar was (naast allerlei andere minder leuke eigenschappen). Had ik die ervaring niet gehad, had ik mss mijzelf de schuld gegeven van ons beroerde sexleven (ik weet dat jij het een rotwoord vindt Jort, maar ik zou geen andere term weten) en het daarbij gelaten. (waarom ik in vredesnaam bij die man bleef is een heel ander verhaal)
Ook denk ik dat mijn leuke ervaringen hebben geholpen een paar hele nare ervaringen dusdanig te verwerken dat ik mijn vertrouwen in mannen en plezier in seks niet heb verloren.
En het was heel vaak ook gewoon hartstikke leuk en lekker, daar kan toch niet zoveel mis mee zijn?
Jort schreef:rafaell schreef:Is dat orale/anale sex vies zou zijn een vooroordeel of heb je er ervaring mee?
Ik heb soms verbeelding. God beware voor ervaring.
rafaell schreef:Jort schreef:rafaell schreef:Is dat orale/anale sex vies zou zijn een vooroordeel of heb je er ervaring mee?
Je bent natuurlijk niet verplicht een ervaring op te doen, als je het bovendien niet lekker lijkt zou ik niet inzien waarom je het zou doen. Dat is een keuze, ik zie niet in waarom God je er wel of niet voor zou moeten bewaren. Verbeeld je je trouwens vaak dingen die je smerig vindt of lijkt het je eigenlijk wel lekker maar probeer je dat te overschreeuwen door te zeggen dat je het vies vindt?
rafaell schreef:Jort schreef:rafaell schreef:Is dat orale/anale sex vies zou zijn een vooroordeel of heb je er ervaring mee?
Je bent natuurlijk niet verplicht een ervaring op te doen, als je het bovendien niet lekker lijkt zou ik niet inzien waarom je het zou doen. Dat is een keuze, ik zie niet in waarom God je er wel of niet voor zou moeten bewaren. Verbeeld je je trouwens vaak dingen die je smerig vindt of lijkt het je eigenlijk wel lekker maar probeer je dat te overschreeuwen door te zeggen dat je het vies vindt?
Smurffie schreef:Hm, in díe zin dat ik er niet aan penetratie moet denken. Biologisch gezien vind ik het mannelijke geslachtsdeel een bijzonder iets. Hoe het allemaal in zijn werk gaat, zeg maar![]()
rafaell schreef:Volgens mij zijn orale en anale sex niet verboden in Gods woord.
Overigens is het blijkbaar wel een onderwerp dat je erg bezighoudt, je focust je namelijk nogal op deze discussie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten