Ondergewicht

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 15 aug 2006 01:41

k heb net ook ff mn bmi uitgerekend.. heel netjes 19... als ik 21 wordt en nog steeds dit gewicht heb zit ik weer op ondergewicht, maar voorlopig gaat het goed.. zolang ik niet te veel sport in combinatie met te weinig eten. Maar dat lukt tot nu toe wel. Al moet ik nu wel weer thuis gaan wonen tijdelijk, hopen dat dat geen slechte invloed op mijn gewicht heeft. (was vorig jaar rond deze tijd ook 51,6, nu ongeveer 57.. bij 173cm..)

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 15 aug 2006 07:00

Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ik weet het niet... als ik een "normaal" gewicht zou moeten hebben moet ik zoveel vet kwijtraken dat ik er niet meer uit zie. Het "probleem" is namelijk dat ik stevig gebouwd ben, en ik heb een grote borstomvang. Een paar kilo minder zou voor mij niet gek zijn (1.80, 95 kilo, BMI van 30, ben al 7 kilo kwijt), maar om binnen het groen te blijven moet ik naar de 79 kilo. Dat is me wat te gortig.

Als het geen risico voor je gezondheid biertje, en je voelt je er goed bij, dan hoef je niets af te vallen natuurlijk.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 15 aug 2006 15:58

hananja schreef:k heb net ook ff mn bmi uitgerekend.. heel netjes 19... als ik 21 wordt en nog steeds dit gewicht heb zit ik weer op ondergewicht, maar voorlopig gaat het goed.. zolang ik niet te veel sport in combinatie met te weinig eten. Maar dat lukt tot nu toe wel. Al moet ik nu wel weer thuis gaan wonen tijdelijk, hopen dat dat geen slechte invloed op mijn gewicht heeft. (was vorig jaar rond deze tijd ook 51,6, nu ongeveer 57.. bij 173cm..)

Goed gedaan Hananja!!!

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 15 aug 2006 16:01

Ben alweer afgevallen.. :? Gelukkig blijf m'n bmi het zelfde, maar ik snap er niets van waarom ik weer af val! Beetje shit.
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 15 aug 2006 21:08

Ook ik ben weer afgevallen, weer een maatje kleinere broek gekocht. Ik ben er stiekum wel weer trots op.
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 15 aug 2006 21:45

Andréa B. schreef:Ben alweer afgevallen.. :? Gelukkig blijf m'n bmi het zelfde, maar ik snap er niets van waarom ik weer af val! Beetje shit.

uhm ben je ook gekrompen dan dat je BMI hetzelfde is gebleven? of rond je die af?

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 16 aug 2006 15:38

tweetietwee schreef:
Andréa B. schreef:Ben alweer afgevallen.. :? Gelukkig blijf m'n bmi het zelfde, maar ik snap er niets van waarom ik weer af val! Beetje shit.

uhm ben je ook gekrompen dan dat je BMI hetzelfde is gebleven? of rond je die af?

:) De weegschaal is oud. Niet zo'n digi ding...

Maar het is waarsch maar een paar pondjes, als ik naar de weegschaal van mn zus kijk.. *ben ik regelmatig*
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 16 aug 2006 16:51

Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ik weet het niet... als ik een "normaal" gewicht zou moeten hebben moet ik zoveel vet kwijtraken dat ik er niet meer uit zie. Het "probleem" is namelijk dat ik stevig gebouwd ben, en ik heb een grote borstomvang. Een paar kilo minder zou voor mij niet gek zijn (1.80, 95 kilo, BMI van 30, ben al 7 kilo kwijt), maar om binnen het groen te blijven moet ik naar de 79 kilo. Dat is me wat te gortig.

Ik heb ook altijd gezegt: 't Is wel goed, ik zit goed in mijn vel en anderen moeten niet zeuren.
Uit eindelijk was dat bij mij vluchten voor van alles. Ik ben toch af gaan vallen. Uit eindelijk is mijn BMI van 31 naar 25 gezakt. Zelf merk ik het verschil echt! Je lichaam kan meer hebben en ik voel me een stuk fitter.
Mijn BMI zal echt bar weinig meer gaan zakken. Ik heb ook geen bouw er voor om slank te wezen. Het is ook goed zo. Daarom is het wel goed om op te letten dat je niet te stevig wordt.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 16 aug 2006 16:56

Hehe, ik kwam er een tijd geleden ook achter dat ik niet woog wat ik dácht te wegen. Wij hebben dus ook geen digitale, maar zuslief wel. En dáár weeg ik 3,5 kilo zwaarder dan hier thuis, was dat even een afknapper :shock:

Maar ik ben er al weer aan gewend 8)

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 16 aug 2006 21:34

Smurffie schreef:Hehe, ik kwam er een tijd geleden ook achter dat ik niet woog wat ik dácht te wegen. Wij hebben dus ook geen digitale, maar zuslief wel. En dáár weeg ik 3,5 kilo zwaarder dan hier thuis, was dat even een afknapper :shock:

Maar ik ben er al weer aan gewend 8)

schaterlach

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 16 aug 2006 23:28

Ik heb mn BMI ook eens uitgerekend: 24,84. Waar ligt de grens met overgewicht precies?

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 16 aug 2006 23:45

Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 16 aug 2006 23:53

oeits, ik moet op gaan passen met wat ik eet, zie ik. :?

girliegirl
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor girliegirl » 18 aug 2006 13:32

Heeey mensen,

hier weer ff een berichtje van mij.. Kheb wel goed nws, denk ik.. Maar kheb g1 zin om t hele verhaal hier te typen, voor degenen die willen weten hoe t nu gaat, kijk ff op mijn forum. (http://young_beauties.mysites.nl/) Zal verder niet gaan linken, maar ik kreeg veel berichtjes met de vraag hoe t nu gaat dus wil jullie dat wel laten weten, maar om t hier te typen is zo'n laaang verhaal.. Dus fdaar..

Thnx voor al het meeleven:)

Jullie ook veel suc6 met keuzes maken voor een gezond leven, voor een leven met God.

Lfs, girlie
Allen die hoop vestigen op de Heer: wees sterk en houd moed. (Psalm 31: 24)

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 18 aug 2006 16:55

Waar staat je verhaal dan precies op de site?

Terug naar “Archief”