Moderator: Moderafo's
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ik weet het niet... als ik een "normaal" gewicht zou moeten hebben moet ik zoveel vet kwijtraken dat ik er niet meer uit zie. Het "probleem" is namelijk dat ik stevig gebouwd ben, en ik heb een grote borstomvang. Een paar kilo minder zou voor mij niet gek zijn (1.80, 95 kilo, BMI van 30, ben al 7 kilo kwijt), maar om binnen het groen te blijven moet ik naar de 79 kilo. Dat is me wat te gortig.
hananja schreef:k heb net ook ff mn bmi uitgerekend.. heel netjes 19... als ik 21 wordt en nog steeds dit gewicht heb zit ik weer op ondergewicht, maar voorlopig gaat het goed.. zolang ik niet te veel sport in combinatie met te weinig eten. Maar dat lukt tot nu toe wel. Al moet ik nu wel weer thuis gaan wonen tijdelijk, hopen dat dat geen slechte invloed op mijn gewicht heeft. (was vorig jaar rond deze tijd ook 51,6, nu ongeveer 57.. bij 173cm..)
tweetietwee schreef:Andréa B. schreef:Ben alweer afgevallen..Gelukkig blijf m'n bmi het zelfde, maar ik snap er niets van waarom ik weer af val! Beetje shit.
uhm ben je ook gekrompen dan dat je BMI hetzelfde is gebleven? of rond je die af?
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ik weet het niet... als ik een "normaal" gewicht zou moeten hebben moet ik zoveel vet kwijtraken dat ik er niet meer uit zie. Het "probleem" is namelijk dat ik stevig gebouwd ben, en ik heb een grote borstomvang. Een paar kilo minder zou voor mij niet gek zijn (1.80, 95 kilo, BMI van 30, ben al 7 kilo kwijt), maar om binnen het groen te blijven moet ik naar de 79 kilo. Dat is me wat te gortig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten