Moderator: Moderafo's
Cisca schreef:Dat komt inderdaad meer met de werkelijkheid overeen!
Cisca schreef:Het geheel is vreemd, als je zegt zondig niet meer, dan zou dat toch weer niet kunnen, dan zou het redelijker zijn om te stellen maak minder fouten.
Wat betreft een plaats in de hemel, daar geloof ik sowieso niet in, hemel en hel zijn dingen waarmee men macht over mensen probeert te krijgen en ze onder de duim probeert te houden.
Serenity schreef:de religieuze leiders, bijvoorbeeld de kerk, ouderlingen, kerkenraad, dominees, imams, ayatollahs etc.
misbruik van macht.
ik geloof ook niet zozeer in een "hemel" of een "hel". Waar het om gaat is of je erbij hoort of niet. De eindstemming is dan een kwestie van invullen.
Cisca schreef:Het geheel is vreemd, als je zegt zondig niet meer, dan zou dat toch weer niet kunnen, dan zou het redelijker zijn om te stellen maak minder fouten.
Wat betreft een plaats in de hemel, daar geloof ik sowieso niet in, hemel en hel zijn dingen waarmee men macht over mensen probeert te krijgen en ze onder de duim probeert te houden.
Denkertje21 schreef:Smurffie schreef:blaarkop schreef:niets te melden meer over homoseksualiteit????
Nee, volgens mij is alles wel besproken zo onderhand![]()
Tenzij jij nog iets te melden hebt
Duhhhh.... we zijn het dus blijvend ONEENS???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten