Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 08 aug 2006 22:59

Aragorn schreef:Nee, een man met een vrouw die geen seks wil als ze ongesteld is. 8)
Hmm. Oke.

Maar, ja, ik ben vrouw. Nou, nog niet eens, je kunt me nog kind noemen :wink:

En dat is offtopic.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 08 aug 2006 23:36

Wat doe je dan in ons topic :shock:

Collateral en Gershwin zijn me allebei nog een krat bier verschuldigd, Ajax wordt namelijk zonder twijfel kampioen 8)

topkok

Berichtdoor topkok » 08 aug 2006 23:56

rafaell schreef:Wat doe je dan in ons topic :shock:

Collateral en Gershwin zijn me allebei nog een krat bier verschuldigd, Ajax wordt namelijk zonder twijfel kampioen 8)

jij hebt dus geen verstand van dingen over mannen!!!!

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 09 aug 2006 07:49

Ik wilt het nu even hebben over spelletjes. Normaal gesproken ben ik een warme, lieve en sociaal betrokken man. 8) Maar als er een spel gespeeld moet worden. Varierend van Kolonisten, Machiavelli en Risk tot een potje schaak neemt een allesoverheersende wil om te winnen bezit van mij en gaan de knoppen om, gaat de trucendoos open en doe ik alles om ijn tegenstanders meedogenloos te verslinden.
Volgens mij is dit een typische mannelijke eigenschap. Als ik bijvoorbeeld op dit forum kijk naar types als optimatus en othello in den bliek dan zie ik deze houding ook terug.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 09 aug 2006 08:19

Bovenstaande komt mij ook erg bekend voor. ik doe vaak Stratego met mijn broertje, maar wanneer het eruit ziet dat ik aan de verliezende hand ben gaat ook bij mij de truckendoos open. Ik begin vaak een redevoering over een totaal onbelangrijk onderwerp om de aandacht van het spel te halen. Dat heb ik overigens ook als ik met mijn spion naast zijn Maarschalk staat om daarna toe te slaan :D
Auf Wiedersehen!

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 09 aug 2006 08:35

leclerc schreef:Ik wilt het nu even hebben over spelletjes. Normaal gesproken ben ik een warme, lieve en sociaal betrokken man. 8) Maar als er een spel gespeeld moet worden. Varierend van Kolonisten, Machiavelli en Risk tot een potje schaak neemt een allesoverheersende wil om te winnen bezit van mij en gaan de knoppen om, gaat de trucendoos open en doe ik alles om ijn tegenstanders meedogenloos te verslinden.
Volgens mij is dit een typische mannelijke eigenschap. Als ik bijvoorbeeld op dit forum kijk naar types als optimatus en othello in den bliek dan zie ik deze houding ook terug.

Hmz. Bij ons thuis liggen die verhoudingen precies andersom. Mijn eega kan absolúút niet tegen haar verlies. Ze gaat eigenlijk bijvoorbaat uit van een stilzwijgende samenwerking tussen mij en haar, bijvoorbeeld bij spellen als Risk, Kolonisten en Monopolie. Als ik dan echter zetten die in haar nadeel zijn, flipt ze compleet. Blauwe plekken krijg ik daarvan... *)

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 09 aug 2006 09:51

Mwa, misschien is dat de reden dat mn schoonzus en ik tegenwoordig vriendelijk doch dringend verzocht word niet meer mee te doen..

Of de mannen in kwestie kunnen niet tegen hun verlies?

Smurffie mag overigens wel altijd meedoen, maar ja, die moet je elke keer opnieuw de spelregels uitleggen, ja dan kan ik het ook wel winnen..

André

Berichtdoor André » 09 aug 2006 11:32

Corine schreef:Smurffie mag overigens wel altijd meedoen, maar ja, die moet je elke keer opnieuw de spelregels uitleggen, ja dan kan ik het ook wel winnen..
......wacht op een reactie, pompiedom, tralala... 8)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 09 aug 2006 12:30

André schreef:
Corine schreef:Smurffie mag overigens wel altijd meedoen, maar ja, die moet je elke keer opnieuw de spelregels uitleggen, ja dan kan ik het ook wel winnen..
......wacht op een reactie, pompiedom, tralala... 8)

:mrgreen: ...wacht mee...

En ik kan ook niet tegen mijn verlies. Ik vind spelletjes alleen leuk als ik win 8) Dus met Risk doe ik niet meer mee, ik verlies daar altijd :x Ik probeer overigens wel altijd te doen alsof ik tegen mijn verlies kan, en ondertussen zit ik met tranen in mijn ogen van woede en machteloosheid mee te doen. najah dat was natuurlijk een beetje overdreven;)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 aug 2006 15:52

Corine schreef:Mwa, misschien is dat de reden dat mn schoonzus en ik tegenwoordig vriendelijk doch dringend verzocht word niet meer mee te doen..

Of de mannen in kwestie kunnen niet tegen hun verlies?

Smurffie mag overigens wel altijd meedoen, maar ja, die moet je elke keer opnieuw de spelregels uitleggen, ja dan kan ik het ook wel winnen..

Makkelijk praten zus, jij speelt enkel spelletjes zonder spelregels 8)

Streepjes zetten kan iedereen :mrgreen:

En mensen die zo smachtend op mijn reactie hebben zitten wachten, begrijpen er ws. nóg geen fl*kker van 8)

André

Berichtdoor André » 09 aug 2006 15:59

Smurffie schreef:Makkelijk praten zus, jij speelt enkel spelletjes zonder spelregels 8)
Ik snap het nu Afbeelding

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 09 aug 2006 21:55

André schreef:
Smurffie schreef:Makkelijk praten zus, jij speelt enkel spelletjes zonder spelregels 8)
Ik snap het nu Afbeelding

Oja André? Hmz..

En Smurffie, wees blij, anders zou je helemaal nooit winnen..

rafaell

Berichtdoor rafaell » 10 aug 2006 11:08

Dit zegt genoeg Topkock:

Afbeelding

Zondag zal 'The Hunter' PSV wel op de pijnbank leggen :)

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 10 aug 2006 12:13

hmmmz.. Als je goed aankoopt kom je echt niet leke keer weg met slecht spel.

*krijgt visioenen van Farfan die Stam er uitlloop en mooi scoort en vna Huntelaar die zich te pletter loopt op Alex*
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

rafaell

Berichtdoor rafaell » 10 aug 2006 12:28

Je ijlt Leclerc, zou je niet eens langs de huisarts gaan?

Terug naar “Archief”