waarom laat ie dat nou weer aan mij over???
maar goed. hier komt ie. pak de tissues maar...
toen javaca en ik zo'n 2 a 3 maanden samen waren wist ik dat ik van hem hield. langzaam begon ik ook te geloven dat hij ook van mij hield. op 10 januari vetrok ik naar duitsland voor 10 dagen als voorbereiding op 6 maanden zuid afrika. daar had ik een hele moelijke tijd. en toen wist ik dat als er ooit (waarschijnlijk) nog moeilijke tijden zouden komen ik die alleen maar aan wilde gaan met 1 iemand aan mijn zeide. (naast de heer dan) het was de heer die ook heel uidelijk tegen me zij: "dit is hem" Na al die jaren van wachten kwam hij echt als een engeltje uit de hemel gevallen.
tijdens duitsland heb ik een dagboek volgeschreven. toen heb ik tegen javaca gezegd dat hij dan maar dat dagboek moest lezen, dan kon hij lezen wat ik had gevoeld in die 10 dagen. ik vond t nogal moeilijk om dat te vertellen, en zo kon hij mijn verloop ook zien in de dagboekbrieven. aan t eind van t dagboek heb ik een brief geschreven. aan t eind daarvan kon ik alleen maar vragen of hij wel met mij wilde trouwen.
toen ben ik naar zuid afrika vertrokken. javaca is pas gaan lezen toen ik al weg was. op de eerste woensdag, 5 dagen nadat ik weg was, kreeg ik via een van de andere nederlanders daar een smsje met t antwoord. en dat was ja...
geweldig, ik zweefde en dat doe ik nog steeds. ik dank de heer met heel mijn hart voor javaca. ik had nooit durven dromen dat ik 21 zou zijn en verloofd... vet raar, maar ook gaaf.
dus toen ik op de 29 e juli thuis kwam zag ik mijn verloofde voor t eerst.
oh ja, de weddenschap. toen we 4 of 5 maanden samen waren heb ik wel eens gezegd dat hij me nooit op schiphol (als ik terug zou komen) ten huwelijk zou vragen. hij zei van wel en toen hebben we een weddenschap afgesloten om een kratje bier. maar aangezien ik geen bier lusstte en nu geen alcohol (meer) drink hebben we dat verandert in 3 flessen kinderchampagne. maar aangezien ik hem al ten huwelijk had gevraagd had ik automatisch de weddenschap gewonnen. nu zijn er mensen die denken dat we gaan trouwen omwille van de weddenschap, maar dat is bniet zo. ik hou van hem en wil mijn leven aan zijn zeide doorbrengen. dat is de echte reden...
javaca, ik hou van je.
handkus

boehoehoehoehoeheoe. heeft iemand nog tissues over???
muhahaha omhelzing