goed lezen:)
Het is niet erfelijk maar familiar aangelegd.. dus komt wat vaker voor in bepaalde families. lastig gedoe allemaal vindk hoor!!
Moderator: Moderafo's
Ah, zo. Ja, dat klopt wel. Niet bij ons alleen, gelukkig.daatje schreef:goed lezen:)
Het is niet erfelijk maar familiar aangelegd.. dus komt wat vaker voor in bepaalde families. lastig gedoe allemaal vindk hoor!!
Ik was bij mn arts, had ontzettende hoofdpijn, voelde me slecht, zegt hij, je ziet er goed uit! Ben ik er de volgende keer, voel me top, zegt hij, is alles echt goed met je? Mannen...daatje schreef:Ook een fijne ziekte zeg dat MCTD.. Vooral vervelend denk dat het ene moment je goed voelt en andere moment niet, en dat dat dan niet aan de buitenkant te zien is. Tenminste dat merk ik bij mn moeder vooral.. zeggen ze wat zie je dr goed uit, maardat is vaak helemaal niet zo.
kheb zelf astma, maar das nog wel te doen
Ik heb inmiddels 3 reumatologen een internist en een hematoloog versleten. Ben aan mijn 4e reumatoloog bezigdaatje schreef:Loop je dan bij een reumatoloog ofzo?
Heeft je vader daar eigenlijk veel last van?
Ik vind et menselijk lichaam echt zo boeiend, hoehet in elkaar steekt, en hoe et ook zo mis kan zijn!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten