De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sela

Berichtdoor sela » 29 jul 2006 21:52

@ tj: cool, dat badje.. leuke plaatjes.
@ de discussie gewicht etc.. Noes is nu 4,5 mnd, weegt 5500 en is 56,zoveel cm. ze was sinds de laatste keer slechts 8 mm gegroeid. ahm.. maar ze is wel in de breedte bijzonder goed gegroeid. ze heeft opeens allemaal lieve vetrolletjes. als ik afkolf is dat slechts 120 cc.. mja, op het cb zeggen dat het allemaal ok is. zo gaat het bij elke baby weer anders als ik jullie verhalen zo lees.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 jul 2006 13:37

Christiaan is vanochtend bij de oppas van de kerk in zijn neus en in zijn onderlip gebeten. Beide tot bloedens toe, in zijn neus zie je echt de tanden staan, voor de rest erg rood en dik. :|
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 30 jul 2006 14:37

rosekapje schreef:Christiaan is vanochtend bij de oppas van de kerk in zijn neus en in zijn onderlip gebeten. Beide tot bloedens toe, in zijn neus zie je echt de tanden staan, voor de rest erg rood en dik. :|

Christiaan wilde nog terugslaan maar ik zei hem dat het niet goed was en dat hij zijn andere neus moest toekeren 8)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 jul 2006 15:54

columbus schreef:
rosekapje schreef:Christiaan is vanochtend bij de oppas van de kerk in zijn neus en in zijn onderlip gebeten. Beide tot bloedens toe, in zijn neus zie je echt de tanden staan, voor de rest erg rood en dik. :|

Christiaan wilde nog terugslaan maar ik zei hem dat het niet goed was en dat hij zijn andere neus moest toekeren 8)
:mrgreen: :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 jul 2006 17:29

krijgt hij alleen maar borstvoeding? of geef je hem daarnaast ook nog gewone voeding?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 jul 2006 19:03

trijntjejohanna schreef:

tjongejonge zeg! ben je mooi klaar mee!

zie je trouwens nu de fotos wel... :wink: als Tobias zn computer uit heeft staan dan zie je de fotos niet

Ja idd.

Ik zie nu de foto's wel :D
Zo'n grappig ventje om te zien, kan je je voorstellen dat hij al bijna een jaar is?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 31 jul 2006 15:25

kben net met Christiaan naar het consultatiebureau geweest.

Hij is nu 69 cm en weegt 7660 gram, hoofdomtrek 42.6 cm.
Ook heeft hij een (streptocococcen?) inenting gehad omdat hij gisteren gebeten was, ik moest een mensen (kinder :wink: ) beet niet onderschatten.
Kzal binnenkort ook weer eens een foto'tje posten van mn trots.

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 31 jul 2006 15:32

rosekapje schreef:kben net met Christiaan naar het consultatiebureau geweest.

Hij is nu 69 cm en weegt 7660 gram, hoofdomtrek 42.6 cm.
Ook heeft hij een (streptocococcen?) inenting gehad omdat hij gisteren gebeten was, ik moest een mensen (kinder :wink: ) beet niet onderschatten.
Kzal binnenkort ook weer eens een foto'tje posten van mn trots.

griezels eng zo'n creche.... :(

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 31 jul 2006 17:23

ik weet ook nog niet of hij zondag weer gaat. Kben iig blij dat hij doordeweeks niet naar een creche hoeft. :)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 01 aug 2006 14:12

rosekapje schreef:@memmen, maar is het zo dan echt zoveel goedkoper als papieren luiers?

De luiers die ik gebruik zijn voor een eerste baby ongeveer net zo duur dan wanneer je goedkope papieren luiers gebruik. Dan reken ik wel een ruim aantal luiers en veel overbroekjes en dergelijke. Maar met een tweede kindje heb je alles al en hoef je alleen maar versleten dingen te vervangen. Gebruik je de gewone vierkante katoenen luiers dan ben je nog veel goedkoper uit. Ook met de papieren inlegluiers.

Hoe is het nu met Christiaan?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 01 aug 2006 19:09

Goed, ik heb niet de indruk dat hij er (nog) last van heeft. (mama, heeft er meer last van :wink: )

Rufi
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Rufi » 04 aug 2006 10:13

Oei, zielig! Mijn zoontje is als baby ook wel eens bij de kinderoppas van de kerk gebeten, in zijn vinger. Dat had het zoontje van de vrouw gedaan die aan het oppassen was. Zij had even lekker met mijn zoontje op schoot gezeten en dat vond haar kind niet leuk. De traantjes waren gelukkig snel gedroogd. De enige die het heel erg vond was de moeder van de 'dader'. Maar ja, zoiets kan gewoon gebeuren.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 04 aug 2006 19:28

Hij heeft iig doorgeslapen :wink:
TrijntjeJohanna, sterkte en hoe gaat het nu met Milan met de voeding?
Geef je hem 'gewone' nasi? Met alles erin enzo????

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 aug 2006 12:56

TrijntjeJohanna, misschien wil je het nu ff niet lezen, maar 11 maanden is echt een hele prestatie en een lange tijd :)
ik weet niet eens of ik er ooit weer aan begin :oops:

Mooi dat het goed is gegaan bij de oppas!

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 07 aug 2006 13:29

Sjonge, bij milan komt ineens alles tegelijk joh! Dan heb je wel even veel veranderingen te verwerken/incasseren. Kleine Milan wordt groot :D
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Terug naar “Archief”