Nee heb je, ja kan je krijgen

Moderator: Moderafo's
henkie schreef:André schreef:Er komen wsl ook wel enkele hetero refo's, vind je dat een probleem?
muhahaha
Ik zou zeker komen, Denkert! Als je elkaar in het echt ziet, discusseert dat in het vervolg toch heel anders. Een aanrader wat mij betreft!
André schreef:Er komen wsl ook wel enkele hetero refo's, vind je dat een probleem?Denkertje21 schreef:mogen refo-homo's ook komen?
Spons schreef:kom jij ook niet moppie ? zoja het lijkt wel een complot zo nee jammer
Denkertje21 schreef:André schreef:Er komen wsl ook wel enkele hetero refo's, vind je dat een probleem?Denkertje21 schreef:mogen refo-homo's ook komen?
Nope, da's geen probleem. Maar uit ervaring weet ik (helaas) dat het voor refo-hetero's wel eens een probleem andersom is en ik hou er niet van om op m'n tenen te lopen...
moppie schreef:Spons schreef:kom jij ook niet moppie ? zoja het lijkt wel een complot zo nee jammer
misschien is het verstandiger om hier niet op in te gaan.
toch even een tipje
de lading stront die ik over me heen gekregen heb toen ik eindelijk weer zin had om mee te doen met het spelletje refobliek heeft bij mij het laaste restjes rw zin weggehaald.
Ik heb werkelijk geen zin om daar leuk te zitten doen met mensen die zo over je spreken
( maw: heeft niets met evelien te maken dus zeker geen complot of iets anders vaags)
moppie schreef:Spons schreef:kom jij ook niet moppie ? zoja het lijkt wel een complot zo nee jammer
misschien is het verstandiger om hier niet op in te gaan.
toch even een tipje
de lading stront die ik over me heen gekregen heb toen ik eindelijk weer zin had om mee te doen met het spelletje refobliek heeft bij mij het laaste restjes rw zin weggehaald.
Ik heb werkelijk geen zin om daar leuk te zitten doen met mensen die zo over je spreken
( maw: heeft niets met evelien te maken dus zeker geen complot of iets anders vaags)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten