essieee schreef:Jaja, weer een kilo....-35!!
Top!!!!
het gaat maar door bij jou!! Echt super
Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Jaja, weer een kilo....-35!!
girliegirl schreef:essieee schreef:Jaja, weer een kilo....-35!!
Gefeliciteerd!!
Ik ook zag ik gisteren, maar ik weet dat ik er niet trots op mag zijn..
Liefs, girliegirl
Gefeliciteerd!!
Ik ook zag ik gisteren, maar ik weet dat ik er niet trots op mag zijn..
Liefs, girliegirl
Meisje, ik herken je sores te goed, maakt me bang! Het lijkt me beter dat je meer intensieve hulp gaat zoeken, op deze manier ga je er aan onderdoor...zeker als je je er zo op focust!
Sterkte!!
essieee schreef:Weet je...ik heb ook therapie gevolgd in een eetstoorniskliniek...daarom weet ik wat het is. Maar wat jij doet is niet eten zeg maar en ik heb jaren alleen maar gegeten en ben enorm dik...vandaar dat ik ook af MAg offe moet vallen...maar loop nog steeds bij de eetstoornistherapeut!!
maarre...ik vind dat je er nu goed mee aan de slag gaat! Toppie!!
girliegirl schreef:essieee schreef:Weet je...ik heb ook therapie gevolgd in een eetstoorniskliniek...daarom weet ik wat het is. Maar wat jij doet is niet eten zeg maar en ik heb jaren alleen maar gegeten en ben enorm dik...vandaar dat ik ook af MAg offe moet vallen...maar loop nog steeds bij de eetstoornistherapeut!!
Dank je wel! Maar weet je.. het is zooo onwijs moeilijk..!! Want als ik ermee aan de slag ga, is het doel mijn "probleem" kwijt raken. Maar ik weet niet of ik dat wel wil.. Het is mn uitlaatklep lama zeggen, en als die wegvalt, wat moet ik dan?..? Ik weet het niet goed, het is echt vet moeilijk! Aan de andere kant wil ik het wel, omdat ik graag weer happy wil zijn en weer van dings (dus ook van eten!) wil kunnen genieten. Maar ik vraag me sterk af of dat ooit gaat lukken..![]()
Maja.. toch thnx voor je bemoedigende berichtje hoor!
Ps. was die kliniek eng? En wat had je dan BED of Boulimia??
girliegirl schreef:Dank je wel! Maar weet je.. het is zooo onwijs moeilijk..!! Want als ik ermee aan de slag ga, is het doel mijn "probleem" kwijt raken. Maar ik weet niet of ik dat wel wil.. Het is mn uitlaatklep lama zeggen, en als die wegvalt, wat moet ik dan?..? Ik weet het niet goed, het is echt vet moeilijk! Aan de andere kant wil ik het wel, omdat ik graag weer happy wil zijn en weer van dings (dus ook van eten!) wil kunnen genieten. Maar ik vraag me sterk af of dat ooit gaat lukken..![]()
MrSokkie schreef:girliegirl schreef:Dank je wel! Maar weet je.. het is zooo onwijs moeilijk..!! Want als ik ermee aan de slag ga, is het doel mijn "probleem" kwijt raken. Maar ik weet niet of ik dat wel wil.. Het is mn uitlaatklep lama zeggen, en als die wegvalt, wat moet ik dan?..? Ik weet het niet goed, het is echt vet moeilijk! Aan de andere kant wil ik het wel, omdat ik graag weer happy wil zijn en weer van dings (dus ook van eten!) wil kunnen genieten. Maar ik vraag me sterk af of dat ooit gaat lukken..![]()
Ik ken dat. Toen ik depressief was, wilde ik er ook niet vanaf omdat het alles was wat ik kende. Ik wist precies wat ik kon verwachten, en ook al was dat een bak ellende, het was beter dan iets nieuws omdat ik niet wist wat dat zou zijn. Pff, nu ik dat zo teruglees zie ik hoe ontzettend krom dat is.
girliegirl schreef:essieee schreef:Weet je...ik heb ook therapie gevolgd in een eetstoorniskliniek...daarom weet ik wat het is. Maar wat jij doet is niet eten zeg maar en ik heb jaren alleen maar gegeten en ben enorm dik...vandaar dat ik ook af MAg offe moet vallen...maar loop nog steeds bij de eetstoornistherapeut!!
Dank je wel! Maar weet je.. het is zooo onwijs moeilijk..!! Want als ik ermee aan de slag ga, is het doel mijn "probleem" kwijt raken. Maar ik weet niet of ik dat wel wil.. Het is mn uitlaatklep lama zeggen, en als die wegvalt, wat moet ik dan?..? Ik weet het niet goed, het is echt vet moeilijk! Aan de andere kant wil ik het wel, omdat ik graag weer happy wil zijn en weer van dings (dus ook van eten!) wil kunnen genieten. Maar ik vraag me sterk af of dat ooit gaat lukken..![]()
Maja.. toch thnx voor je bemoedigende berichtje hoor!
Ps. was die kliniek eng? En wat had je dan BED of Boulimia??
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten