Moderator: Moderafo's
En een Geestelijke Strekking aangezien het anders voor niets in de Bijbel staat en tsja, de Joden zijn Gods volk niet meer dus er móet wel wat zijn voor Geestelijk Israel *kucht*Serenity schreef:ach, er zal wel weer een "dubbele vervulling" aan geknoopt worden
hans_is_eigenwijs schreef:Slechts zeer enkelen zullen behouden hun bestemming bereiken: Ezechiël bindt een paar haren in de slippen van zijn mantel! Toch vinden ook deze geen rust. Gods toorn achterhaalt hen ook daar nog. Van de haren, die de profeet in zijn mantelslippen had verborgen, werpt hij er nog enkele in het vuur. Zo fel was het oordeel, dat in Ezechiëls dagen over Jeruzalem kwam; zo fel zal ook het oordeel zijn, dat de tegenwoordige inwoners van Jeruzalem zal treffen!
Optimatus schreef:Yael schreef:Raido:Even wat puntjes van Teitelbaum uit de Vayoel Moshe..
Dat is toch een antiZionistisch geschrift?
Mogen er alleen pro-zionistische geschriften worden gebruikt dan?
Lijkt me erg eenzijdig.
Yael schreef:Optimatus schreef:Yael schreef:Raido:Even wat puntjes van Teitelbaum uit de Vayoel Moshe..
Dat is toch een antiZionistisch geschrift?
Mogen er alleen pro-zionistische geschriften worden gebruikt dan?
Lijkt me erg eenzijdig.
Dat zei ik niet, dacht ik.Ik heb persoonlijk niet zoveel op met het antizionistische gedachtegoed.
Raido schreef:En een Geestelijke Strekking aangezien het anders voor niets in de Bijbel staat en tsja, de Joden zijn Gods volk niet meer dus er móet wel wat zijn voor Geestelijk Israel *kucht*Serenity schreef:ach, er zal wel weer een "dubbele vervulling" aan geknoopt worden
Dat Hamas en Hezbollah antisemitisch waren had ik al door
Maar was dat vroeger niet hetzelfde verhaal bij de PLO? Uiteindelijk hebben die (de meesten dan) de mogelijkheid van een Israelische (Joodse) staat ook geaccepteerd, zoals ook het geval lijkt te zijn bij een deel van de Hamas.Boekenlezer schreef:Die figuren van de Hezbollah en de Hamas, en ook degenen die het in Iran voor het zeggen hebben, zijn dus gewoon een stelletje smerige nazi's in een islamitische versie.
Ik heb er vandaag een interessant en goed artikel over gelezen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten