Darwin heeft aan zijn sterfbed gezegd: ik verwerp mijn leer,
te laat?
hoe komt het dat er mensen zijn die blijven geloven in zijn theorie?
Moderator: Moderafo's
ahuibers schreef:Darwin heeft aan zijn sterfbed gezegd: ik verwerp mijn leer,
te laat?
ahuibers schreef:Darwin heeft aan zijn sterfbed gezegd: ik verwerp mijn leer,
te laat?
Sjaan schreef:Wat een interessante discussie! Ik heb hem helemaal gelezen en dat duurde nogal even. Ik wil graag even reageren, want terwijl ik alles zo eens las, dacht ik het volgende: stel dat toen Adam net een dag was geschapen en er kwam een wetenschapper om te onderzoeken hoe oud hij nou eigenlijk was. Die wetenschapper zou dan concluderen dat Adam een jaar of twintig, dertig was. Adam is in volwassen staat geschapen. Zou dat met de aarde ook niet het geval zijn? Dus als we nu gaan onderzoeken, komen we op vele miljoenen of miljarden jaren, terwijl het in werkelijkheid maar een om enkele duizenden jaren gaat.
meschianza schreef:Hele goede, vind ik! Daar heb ik ook wel eens aan lopen denken. DE bergen waren al volwassen, stenen, rotsen, jaha!
ahuibers schreef:toch klopt de religie van Darwin niet,
al zou het zo gebeurd zijn, hoe kunnen de stoffen zich vermengen zodat die oerknal er kwam?
als je een bal op de grond legt en er is geen kracht die de bal voortbeweegt blijft deze bal liggen,
hoe kan de stof zich vermengd hebben?
ahuibers schreef:toch klopt de religie van Darwin niet,
al zou het zo gebeurd zijn, hoe kunnen de stoffen zich vermengen zodat die oerknal er kwam?
als je een bal op de grond legt en er is geen kracht die de bal voortbeweegt blijft deze bal liggen,
hoe kan de stof zich vermengd hebben?
Klaas schreef:Ahuibers:al zou het zo gebeurd zijn, hoe kunnen de stoffen zich vermengen zodat die oerknal er kwam?
Welke stoffen? Volgens mij spreken wetenschappers als het over de ooerknal gaat in eerste instantie over energievelden.
Ahuibers:als je een bal op de grond legt en er is geen kracht die de bal voortbeweegt blijft deze bal liggen,
Maar wie zegt dat die kracht er niet was?
Klaas
die energievelden moeten dan dus ook samengevoegd worden. waar staat dan in de religie van darwin dat er een hogere kracht ws die deze stoffen samenvoegde?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten