Denkertje21 schreef:Tjonge wat een tolerantie: sommige homo's zijn er bijna 'normaal' uit! wat geweldig!
*zwaar sarcasme aan* Tja, het zijn soms ook net echte mensen he?
Moderator: Moderafo's
MrSokkie schreef:Denkertje21 schreef:Tjonge wat een tolerantie: sommige homo's zijn er bijna 'normaal' uit! wat geweldig!
*zwaar sarcasme aan* Tja, het zijn soms ook net echte mensen he?
ik zou het maar snel doen, voor je het weet loopt heteroland te provoceren met roze hemden omdat roze niet alleen van homo's mag zijnDenkertje21 schreef:Toch wordt er gek gekeken naar mensen die er een beetje homo-achtig uitzien. Gewoon omdat ze het zijn. Bij mij zie je 't niet echt maar soms heb ik de neiging om lekker te gaan provoceren door bijv. met een roze hemd naar de kerk te gaan. Ook niet goed natuurlijk maar wel een reactie...
Denkertje21 schreef:Toch wordt er gek gekeken naar mensen die er een beetje homo-achtig uitzien. Gewoon omdat ze het zijn. Bij mij zie je 't niet echt maar soms heb ik de neiging om lekker te gaan provoceren door bijv. met een roze hemd naar de kerk te gaan. Ook niet goed natuurlijk maar wel een reactie...
aardmannetje schreef:ik zou het maar snel doen, voor je het weet loopt heteroland te provoceren met roze hemden omdat roze niet alleen van homo's mag zijnDenkertje21 schreef:Toch wordt er gek gekeken naar mensen die er een beetje homo-achtig uitzien. Gewoon omdat ze het zijn. Bij mij zie je 't niet echt maar soms heb ik de neiging om lekker te gaan provoceren door bijv. met een roze hemd naar de kerk te gaan. Ook niet goed natuurlijk maar wel een reactie...wat is er mis met roze?
Echt ziek vind ik dat. Kinderen zijn juist de toekomst, die er naar ik vrees op dit gebied niet al te rooskleurig (of roze-kleurig, wat je wil) uitziet als dergelijke nonsens er bij kinderen in worden gepompt.Smurffie schreef:Kun je nagaan hoe dat erin gebakken zit; roze is homo-achtig.
Debor@ schreef: Echt ziek vind ik dat. Kinderen zijn juist de toekomst, die er naar ik vrees op dit gebied niet al te rooskleurig uitziet als dergelijke nonsens er bij kinderen in worden gepompt.
Smurffie schreef:Ik vind het echt zwáár overtrokken dat elke man in roze shirt/overhemd maar meteen homo is.
Pas was ik bij de H&M met mn zus, we moesten even wat shirts kopen voor mijn zwager. We stonden dus bij de mannenafdeling, staat daar een klein meisje (ik schat een jaar of negen), die trekt een roze broek uit het rek en roept; ''Kijk mamma! Een broek voor Gordon!''![]()
Kun je nagaan hoe dat erin gebakken zit; roze is homo-achtig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten