Het weer

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 jul 2006 16:28

Ja héérlijk al dat zand en zeewier tussen je bilnaad 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 18 jul 2006 16:32

Eh, je kent mij toch als een beschaafd jongmens dat het niet zou wágen z'n zwembroekje uit te trekken? :shock:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 jul 2006 16:33

Heb je zo'n afschuwelijk strakke zwembroek met pijpjes dan? :shock:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 18 jul 2006 16:35

Nee, maar wel één die voorkomt dat er zich grote hoeveelheden zand en zeewier tussen m'n bilnaad ophouden. Overigens zou zo'n zwembroek aan míjn lijf natuurlijk helemaal niet belachelijk staan. 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 jul 2006 16:48

:shock: Wat heb ik nu weer verkeerd gezegd 8)

aatje

Berichtdoor aatje » 18 jul 2006 17:57

Warmpjes...Pff, eiglyk niet uit te houden!

topkok

Berichtdoor topkok » 18 jul 2006 18:28

Zeik toch niet man, als je dit warm vind moet je gewoon een zomerslaap houden ofzo, het is gewoon super weer geniet ervan, nu zingt iedereen weer oh oh ik ehb zo'n zin in de winter, en in de winter met -20 zingt iedereen oh oh ik heb zo'n zin in de zomer. geniet ervan het is gewoon elkker!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 18 jul 2006 18:29

Idd, ik heb de hele dag buitengelopen en ik heb het prima uitgehouden hoor. Het is maar net waar je je op instelt.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 18 jul 2006 18:35

topkok schreef:Zeik toch niet man, als je dit warm vind moet je gewoon een zomerslaap houden ofzo, het is gewoon super weer geniet ervan, nu zingt iedereen weer oh oh ik ehb zo'n zin in de winter, en in de winter met -20 zingt iedereen oh oh ik heb zo'n zin in de zomer. geniet ervan het is gewoon elkker!!
Het is wel te warm om ook maar iets nuttigs te doen. Niet elk mens gengelt ergens in Londen de straten af, er zijn zelfs mensen die werken..

En je mag weten ik zweet me soms echt de plempus
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 18 jul 2006 18:40

Ik heb het ook nét uitgehouden. Afgelopen middag kreeg ik bijna een flauwte. Alles begon opeens te draaien :mrgreen:

Normaalgesproken werk ik buiten, maar nu, precies met dit weer binnen. Moet ook nog eens fotowerk lassen waar geen fouten in voor mogen komen. Uiterst geconcentreerd werk en bloedheet, want je bent genoodzaakt om beschermende kleding te dragen. Overall, werkschoenen, zo'n kap om je gezicht, en een laskap. Het ijzer wat je bewerkt is ook niet al te koud natuurlijk, want de kerntemperatuur van de las is zo'n 5 á 6000 graden. Als je daar een cm of 30 vanaf zit straalt je nog een warmte van minimaal 60 graden tegemoet.

Ik drink een liter of 5 tijdens mijn werk, en dan thuis nog het nodige. Hopelijk is het over 4 weken ook nog zulk weer.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 jul 2006 21:08

Aragorn schreef:Idd, ik heb de hele dag buitengelopen en ik heb het prima uitgehouden hoor. Het is maar net waar je je op instelt.

Het is maar net of je er tegen kan. Sommige mensen kúnnen er echt niet tegen. Maar het is het beste om gewoon wat aan te rommelen, dan stil te blijven zitten. Dan hou je het het langste uit volgens mij :)

Serenity
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Serenity » 18 jul 2006 21:12

de laatste twee hittegolven heb ik dood in de hoek van het huis gelegen. De eerste keer in m'n leven dat ik er werkelijk onder lijd, en volgens mij is het niet eens extreem. Het ligt waarschijnlijk aan mij.

Elke keer misschien zonnesteek ofzo onderweg van en naar school?

Ik vind de zomer in elk geval allang niet leuk meer. Ik was al niet zo'n buitenmens meer de laatste jaren, maar ik begin hoe langer hoe meer op een vampier te lijken. Ik kan er gewoon niet meer tegen. De zon valt wel mee, maar de algehele warmte overal en nergens, d'r is geen ontsnappen aan. Te warm om te slapen, en dan krijg je slaaptekort en dat verslechtert je gezondheid ook.

Een combinatie van heel wat dingen, en dan ga je er aan onderdoor :cry:
what the soul hides, blood tells

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 jul 2006 21:13

Serenity, niet ál te negatief, je bent nog in staat om te posten 8)

dancer
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor dancer » 18 jul 2006 21:30

Lekker bakken en braden. :P
Jammer dat ik moet werken maar ja hoort erbij :mrgreen:
De mensen moeten niet klagen over het weer het is toch nooit
goed. 8)

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 18 jul 2006 21:33

Ik moet zeggen vandaag vond ik het ook te warm. Ik kon nauwelijks meer wielrennen......en dat zegt een hele hoop. Morgen maar eens de tv meenemen naar het strand.

Terug naar “Archief”