Markie schreef:Sabra schreef:Raido schreef:Dat is echter niet zo. Laten we even op een andere manier met elkaar omgaan, anders reageer ik niet meer op je.
Hoewel ik het pertinent oneens ben met de zienswijze van Raido, lijkt mij deze oproep van hem uitstekend. Je gedraagt je als een lompe boer, Markie.
Overigens hoef je wat mij betreft mensen van Hezbollah niet aan te duiden met 'baardapen'. Dergelijk taalgebruik is onnodig en straalt zelfs een bepaalde mate van onzekerheid uit.
Wie kaatst kan de bal verwachten. Als men mij gaat kleineren kan ik dat natuurlijk ook beste sabra.
Blijkbaar heb je niet alles goed gelezen. Overigens wordt ik liever niet in een hokje gedrukt. Die uitdrukking van baardapen heb ik overgenomen uit dit topic. Hoe je erbij komt dat dit een bepaalde mate van onzekerheid uit zou stralen is me overigens een raadsel.
Misschien tijd dat we een keer gaan meeten? Kijken of je die mening dan nog bent toegedaan
Jij zal ook nooit eens leren om fasoenlijk en respectvol te discusseren. Opmerkingen als 'rare gedachtenkronkels heb jij' bijv..alsof je zelf superieur bent. Bovendien ben jij begonnen met kleineren. Het zou me niet verbazen als je nog eens verbannen wordt..