De meeting is cooooolll!!!!!!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 23 sep 2003 19:43

Mooie fotos, alleen jammer dat er geen betere commentators waren.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 23 sep 2003 21:55

Memmem schreef:Mooie fotos, alleen jammer dat er geen betere commentators waren.

heb er onderschriften bijgezet maar idd zeer minimaal had geen tijd

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 sep 2003 06:09

moppie schreef:
Memmem schreef:Mooie fotos, alleen jammer dat er geen betere commentators waren.

ja, maar moet je nu die andere bijschriften zien dan.. dat is ook niet alles....

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 sep 2003 06:40

allemaal commentaar???? maak dan zelf foto's met onderschrift....... En kom op de meeting. :x

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 24 sep 2003 09:45

memmen richt zich denk ik op reacties van forummers die er onder kunnen worden geplaatst en niet op die van moppie!!! (moppie.. thanks hoor!)
Time flies when you have none!

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 24 sep 2003 10:35

trijntjejohanna schreef:
moppie schreef:

ja, maar moet je nu die andere bijschriften zien dan.. dat is ook niet alles....

HEb het gezien. Sorry voor mijn snelle commentaar. Deze commentaren slaan echt nergens op en lijken wel weer een schreeuw om aandacht. Jammer. Eigenlijk zouden sommige verwijdert moeten worden zodat anderen het ook nog leuk vinden om commentaar te leveren. Mijn onderschrijften zijn hier ook niet te zien. Op de originele site wel. Daar staan ook nog meerderen fotoos.

www.emieljonkman.solcon.nl/refowebmeeting

Maninne
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Maninne » 24 sep 2003 15:08

moppie schreef:
HEb het gezien. Sorry voor mijn snelle commentaar. Deze commentaren slaan echt nergens op en lijken wel weer een schreeuw om aandacht. Jammer. Eigenlijk zouden sommige verwijdert moeten worden zodat anderen het ook nog leuk vinden om commentaar te leveren. Mijn onderschrijften zijn hier ook niet te zien. Op de originele site wel. Daar staan ook nog meerderen fotoos.

Helemaal mee eens Moppie, ik vind het ook zeer kinderachtig dat die gasten zich nu hier gaan misdragen. Kunnen we niet aan henkie vragenof hij die onderschriften eraf gooit? Ik denk nl. dat we het over dezelfde personen hebben.
Afbeelding

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 24 sep 2003 15:50

bestaan er ook forumbans henk!!!!????????????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 24 sep 2003 15:52

Het ziet er maar zaai uit hor alles, volgens mij was er nikz aan :mrgreen: 8)

Moeten jullie ook geen meeting houden precies als ik mijn feestje vier :x :x :x 8) .
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 24 sep 2003 16:07

De onderschriften op moppies site had ik al gelezen, waren heel leuk, al was het kort. Ik bedoelde inderdaad de reacties van benjamin en vullosoof
Die lui moeten ook hier geband worden als ze geen andere reacties kunnen geven. Is toch echt niet leuk meer :cry:

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 24 sep 2003 16:21

Helemaal mee eens memmem Maar niet iedereen denk ik.

Ik zie het echt als een soort afreageerreactie. Zo van: de chat kunnen we niet op dan gaan we hier maar de leukste uithangen.

Zulke figuren hebben niets toevoegends en kunnen beter op een kleuterschoolchat gaan zitten. Daar wordt misschien nog om ze gelachten. Best triest om op deze manier de boel te verzieken.

Terug naar “Archief”