RW'ers die toevallig naar schoolzicht gaan???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 18 mei 2006 09:49

ik ga trouwens niet naar schoolzicht op vakantie maar kom wel een keer een paar daagjes bij een paar vrienden!! :D
- 4.5 kilo
aye voel me licht worde!!!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 29 mei 2006 13:11

Moontjuh schreef:
tweetietwee schreef:
Debor@ schreef:O ja, de zondag ja, als we naar de kerk gaan, áls, wordt het sowieso Middelburg daar we daar wat vrienden hebben, dus rondstruinen in Aagtekerke zal denk ik niet gebeuren.

dan mag je wel heeeel vroeg weggaan, anders wordt je meegezogen richting de kerk in aagtekerke hoor! (zeer grote stromen.........)

ja idd ze gaan daar echt in rijen naar de kerk, zie allemaal mensen lopen met hoed op of in de hand, richting kerk en dan nog vragen van waar gaan die naar toe?? vroeg mn neefje!!!

Er zijn ook veel mensen die op de fiets gaan hoor :wink: En wat er zomers aan lange rijen loopt is ook voor een groot deel van de camping, heb het vaak genoeg meegemaakt dat er dan richting het dorp heel wat minder mensen liepen, de rest sloeg allemaal linksaf de brouwerijweg in....
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 14 jul 2006 10:19

Ik ga dit jaar een paar dagen naar Domburg... Nu hoorde ik dat er daar een cafeetje is waar veel luitjes van schoolzicht zitten. Is dat waar?

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 14 jul 2006 10:23

hermanmulder schreef:Ik ga dit jaar een paar dagen naar Domburg... Nu hoorde ik dat er daar een cafeetje is waar veel luitjes van schoolzicht zitten. Is dat waar?

Klopt.. Ik meen dat het er twee waren. * graaf graaf*... Tramzicht en the beachclub geloof ik..

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 14 jul 2006 10:41

dankje... Weet ik een beetje waar ik naar vragen moet als ik daar ben... Zijn het nog een beetje gezellige kroegjes?

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 14 jul 2006 13:23

Dit had ik twee jaar eerder moeten weten. Ik heb me rot verveeld, ik zat op een veldje, met naast ons een caravan met mensen van dezelfde leeftijd, 4 meiden, en mooi dat ze ons niet aankeken. En de andere buren die deden alsof we lucht waren omdat mijn vader niet mee was. Kan ik er iets aan doen dat mijn ouders het niet met elkaar kunnen vinden? Dat is echt niet leuk hoor, om zo behandeld te worden door mede-christenen.

Maar goed, ik heb het overleeft :wink: En ik wens iedereen een fijne vakantie toe!

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 14 jul 2006 13:29

pfff dat is ook triest zeg. Denk je ff gezellig op vakantie te gaan :roll:
- Home is in my head -

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 14 jul 2006 13:38

froske schreef:pfff dat is ook triest zeg. Denk je ff gezellig op vakantie te gaan :roll:
Toen was ik even negatief over christenen, en je zult mij ook niet meer terugzien opdie camping. Mijn moeder is met mijn broertjes vorig jaar weer geweest, en zij zelf vind het erg saai, omdat ze geen concten er heeft, maarvoor mijn broertjes (7+15) was het wel leuk. Dit jaar zitten ze in Drenthe, ze hebben Schoolzicht nu wel gezien :wink:

En ach, er zijn ook mensen die het wel leuk hebben. Mijn tante gaat er vaak heen, ze komt uit Venendaal, 13 kinderen, paar getrouwd, kleinkinderen, dat is altijd leuk als je met een koppel bent. Op zich is de camping niet zo heel bijzonder.

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 14 jul 2006 14:36

hermanmulder schreef:dankje... Weet ik een beetje waar ik naar vragen moet als ik daar ben... Zijn het nog een beetje gezellige kroegjes?

Tja, dat hangt nog altijd van de mensen af die je meesleept.. :wink:

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 14 jul 2006 20:17

Corine schreef:
hermanmulder schreef:Ik ga dit jaar een paar dagen naar Domburg... Nu hoorde ik dat er daar een cafeetje is waar veel luitjes van schoolzicht zitten. Is dat waar?

Klopt.. Ik meen dat het er twee waren. * graaf graaf*... Tramzicht en the beachclub geloof ik..
Hehe dank, dan weet ik waar ik níet moet zijn ;)

Als er geen gezellige mensen op de camping zijn, heb ik in ieder geval één grote geruststelling: daarbuiten zijn ze wel :). Sowieso zijn we de eerste nacht in Vlissingen, dat belooft leuk te worden, en een goed begin is het halve werk, dus ik heb alle vertrouwen :)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

rafaell

Berichtdoor rafaell » 14 jul 2006 20:34

Tramzicht en de Beachclub idd, in het mooie Sodom(burg)

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 14 jul 2006 22:54

hoe bedoel je dit raafje ?

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 15 jul 2006 19:29

rafaell schreef:Tramzicht en de Beachclub idd, in het mooie Sodom(burg)

Verklaar u nader..!
Maar ik neem in ieder geval super gezellig mensen mee (ik zelf meegerekent :P ) Week 31 gaan we heen.. Dus als je een paar gezellige avonden wilt komt u maar naar die kroegjes toe.. :lol:

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 15 jul 2006 21:49

hermanmulder schreef:

Verklaar u nader..!
Maar ik neem in ieder geval super gezellig mensen mee (ik zelf meegerekent :P ) Week 31 gaan we heen.. Dus als je een paar gezellige avonden wilt komt u maar naar die kroegjes toe.. :lol:

ik kan me gezelliger avonden voorstellen dan met een stel dronken refo's in een kroeg met foute muziek zitten.... bovendien geloof ik dat ik net in die tijd op Isle St. Marie zit 8)

ook aan zee
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 15 jul 2006 22:24

Napoleon schreef:
hermanmulder schreef:

Verklaar u nader..!

ik kan me gezelliger avonden voorstellen dan met een stel dronken refo's in een kroeg met foute muziek zitten.... bovendien geloof ik dat ik net in die tijd op Isle St. Marie zit 8)

ook aan zee

Tuutuutuut! Wat maakt het nu uit of je bezopen zit te zijn met een stel dronken refo's in een kroeg met foute muziek, of met niet-refo's in een goeie kroeg? Je bent tóch bezopen 8)

Terug naar “Archief”