Moderator: Moderafo's
Moontjuh schreef:tweetietwee schreef:Debor@ schreef:O ja, de zondag ja, als we naar de kerk gaan, áls, wordt het sowieso Middelburg daar we daar wat vrienden hebben, dus rondstruinen in Aagtekerke zal denk ik niet gebeuren.
dan mag je wel heeeel vroeg weggaan, anders wordt je meegezogen richting de kerk in aagtekerke hoor! (zeer grote stromen.........)
ja idd ze gaan daar echt in rijen naar de kerk, zie allemaal mensen lopen met hoed op of in de hand, richting kerk en dan nog vragen van waar gaan die naar toe?? vroeg mn neefje!!!
Toen was ik even negatief over christenen, en je zult mij ook niet meer terugzien opdie camping. Mijn moeder is met mijn broertjes vorig jaar weer geweest, en zij zelf vind het erg saai, omdat ze geen concten er heeft, maarvoor mijn broertjes (7+15) was het wel leuk. Dit jaar zitten ze in Drenthe, ze hebben Schoolzicht nu wel gezienfroske schreef:pfff dat is ook triest zeg. Denk je ff gezellig op vakantie te gaan
Hehe dank, dan weet ik waar ik níet moet zijnCorine schreef:hermanmulder schreef:Ik ga dit jaar een paar dagen naar Domburg... Nu hoorde ik dat er daar een cafeetje is waar veel luitjes van schoolzicht zitten. Is dat waar?
Klopt.. Ik meen dat het er twee waren. * graaf graaf*... Tramzicht en the beachclub geloof ik..
hermanmulder schreef:rafaell schreef:Tramzicht en de Beachclub idd, in het mooie Sodom(burg)
Verklaar u nader..!
Maar ik neem in ieder geval super gezellig mensen mee (ik zelf meegerekent) Week 31 gaan we heen.. Dus als je een paar gezellige avonden wilt komt u maar naar die kroegjes toe..
Napoleon schreef:hermanmulder schreef:rafaell schreef:Tramzicht en de Beachclub idd, in het mooie Sodom(burg)
Verklaar u nader..!
Maar ik neem in ieder geval super gezellig mensen mee (ik zelf meegerekent) Week 31 gaan we heen.. Dus als je een paar gezellige avonden wilt komt u maar naar die kroegjes toe..
ik kan me gezelliger avonden voorstellen dan met een stel dronken refo's in een kroeg met foute muziek zitten.... bovendien geloof ik dat ik net in die tijd op Isle St. Marie zit![]()
ook aan zee
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten