Wat deed de Hezbollah ook al weer en paar dagen geleden?Optimatus schreef:Is het aanvallen van een land zonder oorlogsverklaring niet al voldoende?
Ach, sommige mensen worden niet gehinderd door enige kennis.
Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Jouw suggestie alsof ik haat jegens Israel of Joden of joden zou koesteren zijn op jouw eigen verzinsels gegrond - en in dit geval op drijfzand. Ik heb een aantal malen aangegeven dat ik Joden of joden in Nederland of waar dan ook buiten Israel niet kan en wil en zal beschuldigen van verantwoordelijkheid van de oorlogsmisdrijven die Israel mijns inziens pleegt in Libanon. Dat je dit niet wilt zien of gewoon niet snapt, is jouw tekortkoming.
Opvallend is dat Duits nog steeds her en der wat nekharen in verticale standen brengt. Je zou toch verwachten dat we 60 jaar na de Nazitijd toch wel weer enige nuance in deze materie zouden kunnen aanbrengen, maar wellicht dat Markie nog een klein beetje achterloopt. Maar goed, Markemans, denk (zou het lukken, of moet je de ds. nog een keer raadplegen, in een ander topic schreef je dat je diens leiding richtinggevend vindt) het gerust. Mij heb je er niet mee, ik bekommer me liever om mensen die me echt iets doen en niet om wannabe's.
À propos, wannabe's... Ik vroeg waar je loyaliteit lag en jij gaf aan dat die in Israel zou liggen. Prima, wanneer vertrek je? Ik kom je uitzwaaien.
NSB'ers hadden mijns inziens de kogel mogen krijgen ja. En wat betreft de brandstof: lees ook eens de economische bijdrage van een kwaliteitskrant.
Optimatus schreef:Heb ik beweerd dat Hezbollah een fijne club gezellig kaartende baardmannen is? Heb ik Hezbollah verdedigd?
Eerst lezen, dan nitwitten.
En ik kauf inderdaad niet von Israel op dit moment.
Je verdere opmerkingen acht ik eerder tekenend voor jouw persoonlijkheid en niet relevant voor deze discussie.
Optimatus schreef:Ik heb heel duidelijk stelling genomen tegen Israel zoals zich dit nu presenteert. Ik heb dat gedaan op grond van argumenten die ìk belangrijk vind. Dat jij daar anders over denkt, is jouw zaak, maar ik leg ze je volgende week donderdag graag uit onder het genot van een kop thee in mijn achtertuin onder de parasol.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten