Situatie in Israel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

dalethvav
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor dalethvav » 15 jul 2006 00:16

Optimatus schreef:Is het aanvallen van een land zonder oorlogsverklaring niet al voldoende?
Wat deed de Hezbollah ook al weer en paar dagen geleden?
Ach, sommige mensen worden niet gehinderd door enige kennis.
Ps. 122vs6: Bidt om de vrede van Jeruzalem; wel moeten zij varen, die u beminnen.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 15 jul 2006 00:17

Optimatus schreef:Jouw suggestie alsof ik haat jegens Israel of Joden of joden zou koesteren zijn op jouw eigen verzinsels gegrond - en in dit geval op drijfzand. Ik heb een aantal malen aangegeven dat ik Joden of joden in Nederland of waar dan ook buiten Israel niet kan en wil en zal beschuldigen van verantwoordelijkheid van de oorlogsmisdrijven die Israel mijns inziens pleegt in Libanon. Dat je dit niet wilt zien of gewoon niet snapt, is jouw tekortkoming.

Opvallend is dat Duits nog steeds her en der wat nekharen in verticale standen brengt. Je zou toch verwachten dat we 60 jaar na de Nazitijd toch wel weer enige nuance in deze materie zouden kunnen aanbrengen, maar wellicht dat Markie nog een klein beetje achterloopt. Maar goed, Markemans, denk (zou het lukken, of moet je de ds. nog een keer raadplegen, in een ander topic schreef je dat je diens leiding richtinggevend vindt) het gerust. Mij heb je er niet mee, ik bekommer me liever om mensen die me echt iets doen en niet om wannabe's.

À propos, wannabe's... Ik vroeg waar je loyaliteit lag en jij gaf aan dat die in Israel zou liggen. Prima, wanneer vertrek je? Ik kom je uitzwaaien.

NSB'ers hadden mijns inziens de kogel mogen krijgen ja. En wat betreft de brandstof: lees ook eens de economische bijdrage van een kwaliteitskrant.

Je bent in elk geval toch zo slim geweest om je onderschrift maar te veranderen. Het gaat mij ook niet om het Duits, maar om de plaats en het moment waarop jij een onderschrift als dit gebruikt:

Afbeelding

Ik heb veel sympathie voor Israël ja, en daarom mag ik van jou Nederland verlaten.
Ik moet dus jouw mening volgen, en zoniet dan kan ik opzouten. Je profileert je als een dictator die anderen zijn wil en mening op wil dringen. Wordt is wakker, het is 2006! Je zit allemaal af te geven op onze ds ( wat die ermee te maken heeft is me niet echt duidelijk, wat me wel duidelijk is, is dan je een diepgewortelde afkeer, misschien wel haat, hebt tegen mijn kerk cq geloofsovertuiging aangezien je het nodig vind om dat steeds aan te halen) maar zelf ben je ergens in de prehistorie blijven hangen.

Voor brandstofprijzen hoef ik geen economische krant te lezen beste kerel. Ik betaal per maand waarschijnlijk net zoveel aan brandstof als jij per maand aan uitkering krijgt :mrgreen:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 15 jul 2006 00:17

Heb ik beweerd dat Hezbollah een fijne club gezellig kaartende baardmannen is? Heb ik Hezbollah verdedigd?

Eerst lezen, dan nitwitten.

En ik kauf inderdaad niet von Israel op dit moment.
Je verdere opmerkingen acht ik eerder tekenend voor jouw persoonlijkheid en niet relevant voor deze discussie.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 15 jul 2006 00:24

Optimatus......ik heb de laatste 10 reacties niet veel zinnings van je gelezen. Van een politocoloog mag je toch wel verwachten dat er wordt ingegaan op andere argumenten.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 15 jul 2006 00:26

Ik heb heel duidelijk stelling genomen tegen Israel zoals zich dit nu presenteert. Ik heb dat gedaan op grond van argumenten die ìk belangrijk vind. Dat jij daar anders over denkt, is jouw zaak, maar ik leg ze je volgende week donderdag graag uit onder het genot van een kop thee in mijn achtertuin onder de parasol.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 15 jul 2006 00:26

Optimatus schreef:Heb ik beweerd dat Hezbollah een fijne club gezellig kaartende baardmannen is? Heb ik Hezbollah verdedigd?

Eerst lezen, dan nitwitten.

En ik kauf inderdaad niet von Israel op dit moment.
Je verdere opmerkingen acht ik eerder tekenend voor jouw persoonlijkheid en niet relevant voor deze discussie.

Ik vind onderschriften als deze tekenend evenals je uitlatingen over onze ds die met deze hele discussie niets van doen hebben. Je hebt inderdaad niet beweerd dat hezbollah ok is, maar Israël verafschuw en minacht je op een minderwaardige manier.

Uit jouw uitlatingen maak ik een mentaliteit op die ik niet echt waardeer.
Hou niet zo van egoïsten die bovendien dingen blaten die niet kloppen en daarbij anderen hun mening op willen dringen.

Maar goed, keep on dreaming opti.
Laatst gewijzigd door Markie op 15 jul 2006 00:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 15 jul 2006 00:28

Ik vind het een geruststellende gedachte dat je niet van me houdt.
Slaap ik toch nog goed, vannacht.

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 15 jul 2006 00:28

Optimatus schreef:Ik heb heel duidelijk stelling genomen tegen Israel zoals zich dit nu presenteert. Ik heb dat gedaan op grond van argumenten die ìk belangrijk vind. Dat jij daar anders over denkt, is jouw zaak, maar ik leg ze je volgende week donderdag graag uit onder het genot van een kop thee in mijn achtertuin onder de parasol.

Hehe...dan zal ik dan zeker doen. Overigens ontken ik ook niet dat je een duidelijke stelling heb ingenomen (die heb je). Alleen ga je niet erg in op de argumenten die voor Israel pleiten.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 15 jul 2006 00:30

Optimatus schreef:Ik vind het een geruststellende gedachte dat je niet van me houdt.
Slaap ik toch nog goed, vannacht.

Nee ik hou het maar bij vrouwen. Met andere meningen ;)

Sleep well :mrgreen:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 15 jul 2006 00:37

Val niet van die kaaaast...

BOEM

Te laat...

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 15 jul 2006 00:40

Sterkte met de kater straks...

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 15 jul 2006 00:42

Die moet straks een eindje opschuiven, hij ligt op mijn voeteind.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 15 jul 2006 00:51

Ben je zover heen dat je al ik de kattebak ligt?

Nogmaals sterkte morgen. Je zal wel kabouters met hamers in je hoofd hebben morgen. Weer die baardapen...

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 15 jul 2006 00:59

Groot is uw onvermogen en velerlei terrein toont zij zich immer weder.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 15 jul 2006 01:48

Ik moet zeggen dat het Markie voorwaar goed gelukt is om Opti op de kast te krijgen. 8) Veel zinnigs is er de laatste 5 pagina's idd niet uit gekomen (bij Markie ook niet overigens) en stijgende brandstofprijzen hebben geen moer te maken met de vraag wie in dit conflict het recht aan z'n kant heeft.

Het komt toch wat merkwaardig op me over om eerst zonder enig gevoel voor nuance te verwijzen naar Neurenbergse processen en vervolgens anderen te beschuldigen van ongenuanceerde weerzin tegen alles wat Duits is. :wink:

Terug naar “Archief”